Fat från Mateus

urbanprassel

mateusfat

mateusljus

Under Skånesemestern köpte jag mitt efterlängtade fat från Mateus på Urban Living i Simrishamn. Det står på köksbordet och fungerar för tillfället som fruktfat. I Malmö köpte jag en annan sak från Mateus som jag visar er i ett annat inlägg.

Hej och välkomna till nya bloggen! 🙂

Det här inlägget postades i Köp. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Fat från Mateus

  1. linruz skriver:

    Titta vad fint du gjort här!!! Bilderna STORA och fina.:)
    Matteus grejjer är bara fööör snygga. To die for!!
    Står högt på önske listan här med.
    Kram kram Lina

  2. Bodil skriver:

    Hej! Vad kul med en ny blogg. Den följer jag gärna – om jag får?! Maila mig. Kram

  3. jenny skriver:

    Jättesnyggt!!
    Har du skaffat ny blogg? Visste jag inte, vilken tur att du skrev till mig så att jag hittade dig:-)

    Svar: Det funkar jättebra att sätta dit trasan när den är blöt, inga problem:-) Det är nästan svårare att få dit den om den är helt torr.

    Hoppas du mår bra!!
    Kram/jenny

  4. Linas inredning skriver:

    Hej! Vilket fint fat du köpt och vad trevligt med nya bloggplatsen, jag får skynda mig och uppdatera länklistan på bloggen 🙂 Jag följer gärna dina hemliga inlägg om jag får. Kram på dig!

  5. Ann-Christine skriver:

    Men hej där! Du har alltså flyttat nu?
    Ja, här blir det nog bra också 🙂
    Naturligtvis vill man få se alla dina superfina foton!!
    Om jag får det så maila mig på strandviksvillan@gmail.com

    Kramkram!
    Ann-Christine

  6. Livet i byn skriver:

    Men välkommen online igen. Som jag har saknat min favoritbloggare på nätet…

    Ursnyggt fat, jag har inget Matteusfat men nu väkte du mitt habegär.

    Ska ändra länken till dig från min blogg.

    ~Livet i byn

  7. Hem och Lycka skriver:

    Grattis till din nya blogg, ser jättefin ut! Har mailat dig.

    kram Mia

  8. J o h a n n a skriver:

    Så roligt att du fortsätter blogga, jag kommer absolut fortsätta följa dig! Lägger genast till dig på bloggkoll. =) Vilket vackert fat du har köpt! Ska skicka ett mail till dig nu. Kramar!

  9. Anna skriver:

    Hej du!

    Kul att få fortsätta följa dig!

    Himla snyggt Matteusfat, har själv ett i turkost men jag instämmer med ~Livet i byn: Det vita väckte även mitt habegär *s*

    //
    Anna

  10. HUSnrNIO skriver:

    Så snyggt fat. Ha en trevlig helg.

  11. Anna skriver:

    Åh, vad fin din nya blogg är och vilket superfint fat du köpt! Skåne har sina pärlor. ;]

  12. Siri skriver:

    Älskar verkligen Mateus! Snygg blogg du har!

Kommentera

