Form/design center

form&design

I Malmö bodde vi precis vid Lilla torg och redan innan vi åkte hade jag läst att Form/design center låg där, så det var inte svårt att hitta dit. Jag hade planer på att köpa Olle Eksells affisch med kakaoögonen men det blev faktiskt aldrig av eftersom jag inte har någon plats att hänga den på, men för dig som vill ha en går det bra att beställa en via mail från Form/design center!

Det här inlägget postades i Övrigt. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Form/design center

  1. Livet i byn skriver:

    Har funderat länge på den affishen men det har aldrig blivit av…

    ~Livet i byn

  2. Inspirera Mera skriver:

    Så där nu har jag lagt till dig på bloggkoll 🙂
    Ha en trevlig helg, kram Sandra

  3. Ana skriver:

    Aaa, det har jag missat, det måste bli ett besök dit nästa gång jag är i Malmö!
    Jag beställde min plansch därifrån i julas och är jättenöjd…

    Ha en bra fredag!

  4. Susihus skriver:

    Visst är det ett trevligt ställe Formdesign. Vill oxå gärna ha den affischen men har inte plats för den…det är bara att erkänna=)
    Ha en härlig helg
    Kram kram

  5. Anna skriver:

    Gissa om min hemlängtan blev större nu? Lilla torg, åh vad jag kan sakna det stället, speciellt nu på sommaren. Som yngre kunde man alltid hitta mig på en uteservering tillsammans med vänner och några glas öl. ;]

    Det som känns jobbigast är nog att jag aldrig riktigt förstod hur mycket fint som fanns där nere förrän det var för sent och jag inte längre kunde gå omkring på gatorna och utforska.

  6. Vicke skriver:

    Synd att det är så långt till Malmö , hade gärna gjort ett besök på det stället.
    Kram och vad snygg nya bloggen är!

  7. Kul, blir nog en titt in dit om man åker ner till malmö någon gång.

  8. Camilla skriver:

    Vilken fin ny blogg du har.. 🙂
    Tänk att man varit i malmö så många gånger.. men så få gånger på Design center. Jag vet inte varför.. Men av ngn anledning kommer vi aldrig dit.. men nu har jag blivit påmind och nästa tur till malmö ska också innehålla en tur till design center 😀

Kommentera

