Golvljusstake från Eva Solo

evasolo

Att ha en inredningsblogg har, förutom alla trevliga kontakter som knyts, verkligen sina fördelar gällande spännande pressreleaser och så vidare. Att prenumerera på inredningstidningar känns inte lika spännande längre eftersom de flesta av ”nyheterna” där i inte direkt är några nyheter. Prisa Internet! I år hade jag även den stora äran att bli inbjuden till Formexmässan men hade dessvärre inte tid att gå, därför hoppas jag på att bli bjuden nästa gång igen. För dig som är intresserad har Husmusen skrivit flera inlägg om vad mässan innehöll. Hur som helst, idag trillade detta mail från Dansdesign in och Eva Solos nya golvljusstake väckte ett stark vill-ha-begär hos mig! Niklas, julklappen är fixad! 🙂 Så här står det att läsa om ljusstaken:

Eva Solo® – Ny Golvkandelaber
Stilfull elegans kännetecknar den trearmade golvljusstaken. Med vackert svängda linjer är ljusstaken stilsäker brukskonst för det moderna hemmet. Golvljusstaken tillhör samma familj som den prisbelönade kandelabern från Eva Solo®. Den kännetecknas av ett raffinerat formspråk med en spännande kontrast mellan det luftiga och graciösa uttrycket och det robusta materialet, som är borstat rostfritt stål. Golvljusstaken är 87 cm hög och har tre långa, smäckra ben som tvinnar sig runt varandra och avslutas med tre avrundade hållare för stearinljus. Både långa och korta stearinljus kan sättas i ljusstakens hållare, som är utformade för vanliga kronljus. Dessutom finns det en insats i ljusstakens hållare som man kan ta bort, så att det i stället får plats blockljus eller värmeljus i hållaren.

Det här inlägget postades i Företag. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Golvljusstake från Eva Solo

  1. Proforma skriver:

    Visst är den snygg! Väcker verkligen habegär!!!
    Jag fick också samma mail!
    Kram

  2. Liw skriver:

    den var det ju inte många fel på 😉

  3. Caroline skriver:

    SÅ läcker!

  4. Camilla skriver:

    ÅÅh så superfin den är!

  5. Malin skriver:

    Supersnygg. Förstår din förtjusning. 🙂

    Visst är det lite old news som står i tidningarna. Dessutom tycker jag att många hem i stort sett ser likadana ut – även vårt. 😉

    Ha en trevlig helg!

  6. Inspirera Mera skriver:

    Den är riktigt snygg, kul att man kan matcha.
    Kram Sandra

  7. mamma millan skriver:

    Godkvällsningen!!
    Jättevacker golvljusstake!

    Ha en Myyysig fredags kväll!
    ~~~Kramelikramis ♥ MammaMillis~~

    p.s..TÄVLING HOS MIG-Välkommen!!

  8. Siri skriver:

    Den är verkligen så otroligt snygg och stilren!

  9. Hemma hos Katta skriver:

    Ursnygg design så jag förstår att den blir en perfekt julklapp för din del 😉 Gillade även den mindre modellen… Stilren och snygg!

    Ha en bra helg! Kraam K

  10. Helena/R&S skriver:

    Den är onekligen snygg 🙂
    Jag skulle vilja ha dig o min bloggroll, kolla bland mina vänner på bloggen och fundera på om du vill vara med 🙂

  11. linruz skriver:

    Håller med dig. Bloggandet ger verkligen massor. Dessutom massor av habegär över allt fin som finns ute i inredningsvärlden.
    Ha en fin söndag
    Kram Lina

  12. Liza skriver:

    Gissa om jag vill ha! Kommer att hamna högst upp på min önskelista också! Håller med dig – har nästan tröttnat på inredningstidningarna.. internet är bättre!! ;D
    KRAM!
    Liza

  13. J o h a n n a skriver:

    Den är riktigt läcker! Jag vill också ha den! Hoppas du haft en härlig helg! Kram

Kommentera

