Tivoli Audio

tivoli

I somras fyllde Niklas 30 och en av presenterna från mig, Lea och djuren var en Tivoli Audio. Ljudet är toppen och den står på hela dagarna. Christer i P3 är favoritprogrammet och emellanåt spelas det musik som Lea dansar hej vilt till! Helt klart ett lyckat köp som uppskattas av hela familjen!

tivoli3

tivoli2

tivoli1

Det här inlägget postades i Köp. Bokmärk permalänken.

19 kommentarer till Tivoli Audio

  1. linruz skriver:

    Åhh vilken underbar present!
    Snygg header förresten!!!!
    Kram Lina

  2. Mia skriver:

    japp den är helt klart bäst! Jag har en likadan fick den också i 30års present av familjen:) Ha en fin kväll Kram Mia

  3. Proforma skriver:

    Den står högt upp på min önskelista! Så snyggt ni har det, helt i min smak!
    Kram

  4. tina skriver:

    Vilken bra present….snygg är den också.Passar perfekt där!

    Skulle vara kul att få läsa dina lösenskyddade inlägg också….gillar din sida massor !

    Ha en fin dag å kram!

    tina

  5. Camilla skriver:

    Precis vad som står även på min lista. Köpte en billig kopia på Siba, men man får vad man betalar för -den var just inget vidare, varken att ratta in kanaler eller få till ett bra ljud. Det får nog bli en äkta vara så småningom.

  6. Helt klart snygg, står på min önskelista! 🙂

  7. perlan skriver:

    Dom e så snygga.. och har precis som du skriver, kanon ljud! Jag har en PAL hemma i köket. Helt suverän. Gillar så mycket att man kan ha den utan sladd.. ta med till stranden o så 🙂
    Du..dina Barcelona.. de kan jag sno när som!! 🙂
    kramis!!

  8. Camilla skriver:

    Snygg radio.. Och Christer i P3 är också ett av mina favoritprogram 🙂

  9. Inspirera Mera skriver:

    Åh den radion är så snygg!
    Kram Sandra

  10. Sofie skriver:

    Snygg radio! Kanske något att investera i. I vintras köpte jag en vit radio á la retrostuk för en ganska billig peng på Ö&B… tyvärr var ljudet därefter 😦

    Härliga blommor i vasen!
    Trevlig helg!

    Kram, Sofie

  11. Jenny skriver:

    Vilken snygging! Jag gillar också Christer på P3. Lyssnar på P3 hela dagarna när jag jobbar. Kram Jenny

  12. Va kul att du gillade bordet 🙂 Men faktum är att det inte är jag som ensam stått för själva tillverkningen…min make är den som är den allra händigaste i familjen! Jag är huvuddesigner och han huvudtillverkare 🙂

    K R A M // T i n a

  13. Skönt Hemma skriver:

    Supersnyggt vardagsrum!

  14. karola skriver:

    ‘En riktig klassiker, den vill vi ha också, men vi har kassa radiokanaler här uppe i dalsland och den funkar tydligen inte med internetradio… 😦

  15. Susihus skriver:

    Supersnygg! Ha en toppendag
    Kram

  16. Dahlarna skriver:

    ÅHHHH så snygg! Och vilka fina bilder du visar!! Jag vill också ha en vit, fast med CD i också. Vi kassera vår stereo nyss, så ny önskar jag en snygg & fräsch Tivoli Audio. Men det är mycket på önskelistan ;-)! Hoppas att du får en bra dag! KRAMAR!

  17. DSHP skriver:

    åh, de där blommorna du har -vad kallas dom?! jag köpte en bukett och i all min hast glömde jag att fråga vad de kallas så numera går de under öknamnet ”sparrisblommorna” hemma hos oss. du har ett mkt vackert hem, för övrigt!

  18. Martina skriver:

    Vilken grym present! En sådan har stått på min egen ”önskelista” länge nu! 🙂

Kommentera

