Ruthless & Toothless

Igår berättade jag ju om en present som Lea fått, en body designad av killarna i Miami Ink. och redan idag kommer de utlovade bilderna! Den är verkligen hur tuff som helst och jag hoppas att någon Internetbutik tar in hela sortimentet! Blir du nyfiken kan du kolla in hemsidan för info och bilder på kläder.

mink4

mink1

mink2

mink3

Det här inlägget postades i Presenter. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Ruthless & Toothless

  1. linruz skriver:

    Men vilka häftiga kläder det finns till småttingar nu förtden. Gillade tanden där bak.
    Hoppas allt är bra med dig. Har varit lite dålig på att hinna med och blogga.
    Ta hand om dig Kram Lina

  2. carina skriver:

    Ja den var ju hur tuff som helst =)) Förstår att du är glad för den.
    Kram

  3. Mrs. b skriver:

    Den var häftig! Har inte sett det tidigare heller.

  4. pethra skriver:

    Ha, ha, vilken cool!

  5. Malin skriver:

    Men så cool! 🙂 Vad söt/tuff den lilla tanden är.

    Snygg remake på sidan. 🙂

  6. perlan skriver:

    Hur cool som helst! Hur häftig kommer inte Lea bli i den!?
    Svar förresten:
    Ja, kära nån, det var verkligen en Pernilla-butik!! Ögonen gick i kors på mig. Men jag kom ut tomhänt tyvärr.. Jag var bra sugen på lite Himla produkter, men kunde inte bestämma mig.. Så jag tänkte att jag kilar tillbaka på söndagen när jag bestämt mig.. Jo pyttsan, jag kom ju aldrig iväg igen. Men jag fick en massa inspiration och idéer inför det eventuellt kommande projektet 😉
    KRAM

  7. Liza skriver:

    Så himla tuff! Det finns massvis med tuffa/roliga barnkläder nu för tiden – och den här blev en favorit direkt!
    Kram!
    Liza

  8. Hem och Lycka skriver:

    Den var ju jättehäftig!

    kram

  9. Johanna.B skriver:

    Nej vilken häftig! Ja hoppas de börjar säljas här i Sverige!

    Kram
    /Johanna

  10. Camilla skriver:

    Wow vilken häftig body! Blir garanterat coolaste tjejen i stan 🙂

  11. saravillfara skriver:

    Den tröjan hade attityd! Verkligen cool, långt ifrån tröjorna som fanns när mina pojkar var små… (lät jag jättegammal nu…?)

  12. Inspirera mera skriver:

    Det var läckert! Den serien brukar jag se.

    Svar: Tack, det är härligt att höra!
    Kram Sandra

  13. Susihus skriver:

    Superläcker! Må gott
    Kram

  14. jmmix skriver:

    Snygg! Tack för tipset!

  15. Anna Söderberg skriver:

    Vad häftig den var!
    Jag såg avsnittet av Miami Ink när dom skulle börja ”promota” den där kollektionen. Kul att det kommit ända till Sverige nu :)!

    Kram

  16. Camilla skriver:

    Riktigt snygg!! 😀

Kommentera

