På önskelistan: regnmätare från Eva Solo

eva solo regnmätareeva solo regnmätare2

Jag tänkte starta en ny kategori här på sidan, en kategori som jag tycker är väldigt rolig att kika på hos andra bloggare: en önskelista. Först ut är regnmätaren från Eva Solo som jag såg i Skåne i somras och blev förvånad över hur mycket snyggare den är i verkligheten, bilderna gör den inte riktigt rättvisa. Bilder på hur den ser ut i en trädgård går att se hos Perlan.

Det här inlägget postades i På önskelistan. Bokmärk permalänken.

17 kommentarer till På önskelistan: regnmätare från Eva Solo

  1. Kicki skriver:

    Ja en sån vill jag också ha ! De är ursnygga ! 🙂

  2. Proforma skriver:

    Kanske dags att den kommer på min önskelista också efter att ha sett den hemma hos vänner i deras trädgård. Riktigt snygg!
    Irene

  3. Perlan skriver:

    Tsss.. som om mina bilder skulle göra den rättvisa 🙂 Men jag håller fullständigt med dig. Förstår inte att de inte tar lite bättre bilder på regnmätaren. Den är ju grymt läcker i verkligheten.
    Som min mamma trodde.. ”Åh ni har ett champangeglas som dekoration, vad häftigt”.. haha
    Kram kram

  4. Linas inredning skriver:

    Den är så läcker, förstår att du fastnat för den! Kul med en önskelistekategori 🙂

  5. Inspirera Mera skriver:

    Håller med dig, den är riktigt fin.
    Kram Sandra

  6. Den är så fin,
    ska absolut inhandlas till trädgården nästa år.

    trevlig kväll
    kraaam

  7. Elin skriver:

    Va kul att du kände igen Doris på bilden, Tyra avgudar också Doris. Fin design du har på nya bloggen.
    Kram

  8. tina skriver:

    Ohja…den är såå fin…vill också ha!! =)

    kram

    tina

  9. Liza skriver:

    Supersnygg! Vill jag också ha!!
    Kram!
    Liza

  10. Pethra skriver:

    Verkligen superfin, som så mycket frånEva Solo. Hamnar genast på min önskelista också! 🙂

  11. Linda skriver:

    Ja, den var verkligen fin… Förgyller definitivt trädgården. (Grattis på dotterns namnsdag förresten…) Kram Linda

  12. Camilla skriver:

    Ja, om jag skall ha en regnmätare skall den vara snygg och det var denna. Tack för tipset!

  13. Sofie skriver:

    Förstår ditt ha-begär, den där snygga regnmätaren skulle jag gärna ha i vår lilla trädgård! Tack för din rara kommentar hos mig, den värmde verkligen i hjärtat! 🙂
    Kram, Sofie

  14. Kattis skriver:

    Fy fasiken va snygg, vill haaaaaaa! MÅSTE ha!!!!

  15. linruz skriver:

    Visst är det kul att drömma om skaer som man sedan får köpa sig. Regnmätarn är ursnygg.
    Hoppas din helg blir bra.
    Massor kramar Lina

  16. Elisabeth Niemann skriver:

    Var köper man denna snygga regnmätare?

    • camillasnyahem skriver:

      Jag har sett dem på Cervera tex. Finns även att beställa från webben, testa Länna möbler. 😊

Kommentera

