På önskelistan: ljusstake av Tove Adman

adman1adman1

När jag var inne i Urban Livings butik i Simrishamn i somras stod jag och fingrade på en sån här ljusstake som är gjord av Tove Adman (ni vet hon som gjorde de ursnygga Tivoli Audiosarna i betong). Nu ångrar jag verkligen att jag inte köpte en, eller två, så den åker in på önskelistan. Vi får hoppas att tomten är snäll i år! 😉

Det här inlägget postades i På önskelistan. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till På önskelistan: ljusstake av Tove Adman

  1. Hon är verkligen bra på att göra nya varianter av gammal design. Hennes grejer är så coola!

  2. Proforma - Irene skriver:

    Jättesnygga! Får nog sätta upp dom på min önskelista också! 🙂

  3. Stämningsfullt skriver:

    Ja de är så himla snygga! Något jag också önskat mig länge 🙂

  4. linruz skriver:

    Mmmmm känner på mig att lsitan bir lång här med.
    kram Lina

  5. karola skriver:

    Jättesnygga…då får du fortsätta vara snäll då så tomten kommer…

  6. Mia skriver:

    på min med:) Kram

  7. Anna Skata skriver:

    Jag vill ha ett helt gäng!

  8. Inspirera Mera skriver:

    Håller med, de är riktigt snygga!
    Kram Sandra

  9. Mrs. b skriver:

    Jag har ju lyckan att äga två – den ena kom tomten med förra julen!
    Hoppas du med har en snäll tomte 🙂

  10. Dessa finns på min önskelista också 🙂

Kommentera

