Canon EF-S 18-200/3.5-5.6 IS

solupp2

solupp1

objektiv

Att jag har världens finaste make råder det ingen tvekan om, han är så omtänksam och underbar att jag blir tårögd bara genom att skriva detta… Han ser att fotograferingen och att inredningsblogga är en av få saker som får mig att slappna av och skingra tankar från all vardaglig stress så han hjälper mig så oerhört mycket med det! Nu senast fick jag en jättefin present av honom, ett zoomobjektiv från Canon! Jag har tyvärr inte hunnit fota så mycket senaste veckan, korten ovan är tagna av maken, men så fort nästa tenta är klar ska jag unna mig lite egen fototid. Presenten kommer verkligen användas och jag uppskattar den mer än ett smycke eller så, sån är jag. 🙂 Men nu ska ni inte tro att det bara är jag som blir bortskämd med presenter i vårt förhållande, inte då! Förra veckan köpte jag en sil till maken på Ica Maxi så han ska inte klaga. 😉

Har ni haft en bra helg? Har ni gjort något speciellt efter haft en lugn myshelg?

Det här inlägget postades i Köp, Presenter. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Canon EF-S 18-200/3.5-5.6 IS

  1. Victoria skriver:

    Är helgen slut nu menar du? 😉

  2. Linruz skriver:

    Åhhhh vilken fn present.Vilken undrbar man du har.
    Är otroligt sugen på just ett zoomobjektiv och ska bli spännande att de vad du tycket om det.
    Massor Kramar Lina

  3. Sofie skriver:

    Vilken present!! Förstår att du blev glad 🙂 Jag är också tacksam över att ha en karl som sporrar mitt fotointresse. Faktum är att han har köpt nästan all fotoutrustning som jag äger! Nog är man allt lite bortskämd 🙂 Vilka vackra bilder maken din har tagit. Ha en skön söndag! Kram, Sofie

  4. C skriver:

    Vilka härliga foto!
    Och vilken underbar make… 🙂

  5. Kerstin skriver:

    Men en sil är ju en jättefin present! 😉
    Vilken man du har. Och vilken fin present. Jag som är tokig i smycken skulle också tycka att objektivet är en bättre present. 🙂
    Hoppas att det blir många fina foton.
    Hälsa mannen att hans bilder är jättefina, speciellt den andra. 🙂
    Ha en fin söndag.

  6. Desireé skriver:

    Ååh så roligt! Jag är supersugen på att köpa en systemkamera, men har ingen aning om vad eller vilken… Det är en framtida dröm.

  7. Maria skriver:

    Oj, det var en riktigt fin present! Det ska bli spännande att höra vad du tycker om objektivet. Det är ju användbart till väldigt mycket med den spännvidden.

  8. Uh-huh-me.com skriver:

    Bästa sortens present det där. Mycket bättre än smycken 🙂 Bra med zoomobjektiv dessutom, jag tycker att det oftast blir de objektiven som man får mest användning av!

  9. Mia skriver:

    Åh vad gulligt, min e med gullig ibland;) Vilka fina bilder så klara och höstigt härliga:) Ha en fin söndag kram Mia

  10. Mrs. b skriver:

    Vilken fin present! Ett nytt objektiv hade jag inte heller tackat nej till 🙂

  11. Ann-Christine skriver:

    Jättesnällt av honom!
    Vår första jul tillsammans fick jag en systemkamera av min man (alltså pojkvän just då)!
    Jag blev allt lite chockad kan jag säga!
    Vet inte hur många kameror jag haft sen dess, men nu tycker han absolut att jag ska ha en digisystemkamera 🙂

    Fina bilder han tagit!
    Ha en lugn och fin vecka!
    kram Ann-Christine

  12. Linda skriver:

    Vilken fantastisk present! Jag fick också ett zoomobjektiv av min kära sambo – det är helt klart favoriten, det är det jag använder allra mest.

  13. Caroline skriver:

    Vilken fin blogg du har! Och det måste ha varit underbart att packa upp en sådan present?! Jag fick ett liknande 28-135 när jag fyllde år: det låg i en kastull som jag trodde det fanns potatismos i – förvånad!

  14. Camilla skriver:

    Vilken present.. verkligen snällt 🙂
    Underbara bilder också.

  15. Annelie skriver:

    Men du det var ingen dålig present! Tjusiga bilder också!

  16. Lena G skriver:

    Åh, vilka sköna höstbilder. Underbara färger!

Kommentera

