På önskelistan: kameraväska från Golla

golla

Ja, fint ska det vara. Inte fint som i fint i kanten utan fint som i sött och snyggt. Dessutom en väldigt bra och praktiskt kameraväska har jag förstått, någonting som jag verkligen behöver! Den här åker in på önskelistan, hoppas jultomten Niklas kommer ihåg det!  😉

Det här inlägget postades i På önskelistan. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till På önskelistan: kameraväska från Golla

  1. Malin skriver:

    Åhh så fin!!! Jag är ganska nöjd med min svarta jag fick i julklapp, men denna var ju hur fin som helst! kram

  2. Linruz skriver:

    Gollas väskor är underbara.
    Jag har en likadan fast svart. Tycker den är värd varenda krona. Både snygg och praktisk.
    Hoppas tomten lyssnar på dig för den är som sagt kanonbra.
    Kram kram Lina

  3. Angela skriver:

    Har Gollas röda kameraväska och jag älskar den.
    Man får i mer i den än man tror.

  4. Mia skriver:

    Ja jag köpte en efter Lina varit här med sin, i löööv it. Det är bara så bra:) Så absolut hoppas han kommer ihåg det;) Ha en fin fredag Kram Mia

  5. Den gillade jag också. Behöver också en ny kameraväska.

  6. Inspirera Mera skriver:

    Den var riktigt snygg!
    Ha en trevlig helg, kram Sandra

  7. Maria skriver:

    Köpte en sån helt nyligen och den är verkligen toppen. Lagom storlek för att bära på axeln och snygg så det inte är så uppenbart att det är en kameraväska. Jag är mycket nöjd även om jag tyckte att den var i dyraste laget.

  8. Annica skriver:

    En sån har jag, fast svart med rosa blommor på. Tänk på att locket har magneter i sig, så du kan inte ha magnetkort i väskan, det misstaget gjorde jag. Fick byta ut alla mina kort.

  9. Jeanette skriver:

    Jättefin!!
    Sån skulle jag med vilja ha.. Men först vill jag ha en bra kamera att lägga i väskan!!

    Trevlig helg!

    Jeanette

  10. Towe skriver:

    Mycket snygg. Det ar svart att hita fina kameravaskor annars. Undrar om man kan kopa dom online…. ska borja leta. Trevlig helg! towe.

    • camillasnyahem skriver:

      De finns lite överllt på nätet, bland annat Net on Net (om jag inte minns fel). Googla så hittar du nog! 🙂

  11. Hej! Åh, jag skulle också vilja ha en sån kameraväska till min nikond90. Jättesnygg ju!
    Och vilken mysig blogg du har!

    Hopaps du får en fortsatt trevlig helg!
    kram/Erica

Kommentera

