Mammas tomtenissa

golla1

golla2

golla3

Det var visst ett smart drag att ha en önskelista för julen kom tidigt i år. Idag efter att Lea och Niklas hade varit på Öppna förskolan (och ett stopp i en elektronikaffär gissar jag på) hade tomtenissan ett paket till mamman! 🙂 Det piggade verkligen upp nu när jag sitter med en tenta all vaken tid…

Hoppas ni alla får en trevlig helg!

Det här inlägget postades i Köp, Presenter. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Mammas tomtenissa

  1. Stämningsfullt skriver:

    Åh så snällt! den är verkligen snygg 🙂

  2. Linruz skriver:

    Åhhh du kommer bli supernöjd det lovar jag.
    Ha en härlig helg. Kram Lina

  3. Mrs. b skriver:

    Oj, det var snabba bud! 🙂
    Fin väska!

  4. Mia skriver:

    Åh vad najs:) Du kommer gilla den jättemycket, ha en fin kväll:) Kram Mia

  5. Camilla skriver:

    Det var snällt av tomten att komma tidigt, förhoppningsvis hindrar inte det även ett senare besök 🙂
    Min egen önskelista börjar bli full, men än så länge har ingen tomte varit förbi -har jag inte varit snälln nog???

  6. Kerstin skriver:

    Vad kul. Det är ju jättefina väskor! 🙂
    Ha en fin helg.

  7. Camilla skriver:

    Superfin väska, den strategin måste jag prova! 🙂

  8. carina skriver:

    Väldig snygg! Bra med såna tomtar som kommer lite nu o då =)))
    Lycka till med tentan
    Trevlig helg
    Kram

  9. Proforma skriver:

    Så snällt! Kanske så man ska göra… lägga ut önskningar på bloggen!
    Trevlig helg!

  10. tina skriver:

    Nu ska jag fila på min önskelista jag med=)=)Snygg, och vilken snäll tomtenissa!!

    Tack för kryapåhälsningen….

    Ha en fin helg å kram på dej!

    tina=)

  11. Maja/Cactusvit skriver:

    Det var allt en snäll liten (och underbart söt) tomtenissa! Jag borde kanske också lägga ut en önskelista här på bloggen och flaxa lite extra med mina ögonfransar inför min sambo? Tror du det funkar? =)

    Kram Maja

  12. Pernilla skriver:

    Oj vad stor Lilltjejen är! Ja, det är ju inte så konstigt egentligen, det skiljer ju inte så mycket på henne och Kasper, men jag har inte sett så många foton på henne – hon var ju bebis senast jag såg henne!

    Jättesnygg väska !

Kommentera

