Trevlig helg!

handtryck
Ett stort tack till Bluebox som utan knussler skickade ut ny lera till hand/fot-trycket eftersom den som medföljde från början hade torkat. Sånt uppskattas!


Yes! Uppsatsen är inlämnad, en dag för tidigt till och med. Skickade in den igår när jag erkände för mig själv att jag inte var smartare än så, det är liksom bara att ge upp ibland. 😉 Nu är det tre veckors väntan, som vanligt, för att få veta betyg. Efter inlämningen igår har jag ägnat all tid åt familjen. Igår åkte vi på äventyr i Enköping, låter skoj va? 🙂 Mysigt var det hur som helst och förhoppningsvis kommer jag kunna visa vad Enköpingsbesöket resulterade i om ett tag. Idag busade jag och Lea på Busborgen i Västerås, tror inte det finns något bättre ställe att göra av med energi på, jätteroligt för både stora och små!

Nu ska jag ut med mitt Monster och min Monsterhund och njuta av dem, hösten och fredagen. Hoppas ni får en riktigt trevlig helg allesammans!

Det här inlägget postades i Företag, Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Trevlig helg!

  1. Susihus skriver:

    Låter som en härlig dag! Önskar dig en go helg
    Kram

  2. Linruz skriver:

    Vet hur skönt det känns när man väl har skickat in det.
    Låter underbart att få njuta av familjen nu ett tag.
    Ta hand om dig.
    Massor Kramar Lina

  3. jenny skriver:

    Du visade Lea var hon kan leta efter finfina karlar när hon blir äldre, på regementet i supersexiga uniformer.. mmmmm

  4. Pia skriver:

    Det måste vara en skön och fri känsla att få avsluta en stor uppgift..Vad läser du till? Ha en fortsatt trevlig helg.

  5. carina skriver:

    Hoppas du har kunnat ”ladda batterierna” o njutit av helgen!
    Kram

Kommentera

