Panduro Creative Challenge

Jag tycker egentligen att det är ganska kul att pyssla men jag gör det alldeles för sällan, tiden ska räcka till så mycket, och om jag ska vara ärlig är jag inte så duktig på det heller. Men när jag blev tillfrågad att vara med i Panduros tävling Panduro Creative Challenge tänkte jag att det skulle kunna vara en rolig grej och dessutom hoppas jag på att kunna inspirera dem som liksom jag gör det hellre än bra, så att säga. Alla är ju så otroligt begåvade här i bloggvärlden vilket gör att man lätt känner sig ännu sämre på att pyssla. Men nu slutar vi jämföra oss med andra och pysslar på, okej? 🙂

hw12

hw11

Paketet som jag och mina medtävlare fick innehöll:

-4 burkar Hobbyfärg

– penslar

– självhäftande väggdekoration

 – startset för scrapbooking

 – smyckesstartkit och verktyg

Mitt första pyssel blev inbjudningskort till Halloweenfesten/kalaset.

hm2

hw1

hw3liten1hw4liten2

hw10

Till vuxenfesten gjorde jag inbjudningar med kända skräckfilmscitat. Vad sägs om Samaras smått vidriga röst som väser ur sig Seven days? Helt klart mitt favoritinbjudningskort, skräckfilmsnörd som jag är.

hw9

Till barnkalaset kan man ju göra en lite snällare variant.

hw7

hw8

hw5liten3hw6liten1

Och till tonårsfesten kan man göra en lite tuffare variant! 🙂

hw5

Det här inlägget postades i Övrigt, Företag. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Panduro Creative Challenge

  1. Mia skriver:

    Åh vad roligt, själv önskar jag mig mer tid för pyssel! Ha en fin kväll kram Mia

  2. perlan skriver:

    Oj oj vad flitig och pysslig du har varit. Imponerande. Jag önskar med jag var mycket mera pysslig. Jag var det förr faktiskt. Men nu finns inte tiden helt enkelt.
    Men dina kort blev ju skräckjagande fina 🙂

    kram

  3. Ylva skriver:

    Hejhej!
    har kikat in här tidigare men osäker på om jag lämnat avtryck. Vilken kul tävling och vilka fina kort du åstadkommit. Jag älskar att pyssla men gör det för lite. Känns som om man inte har tid, i ärlighetens namn lägger jag väl liiite för mycket tid datorn….
    /Ylva

  4. Dessi skriver:

    Är heller ingen flitig pysslare. Gör det hellre än bra… Dina kort blev ju döläckra!

    Kram Dessi

  5. Sandra skriver:

    Vilka jättefina kort! Bra jobbat-scrapbooking junkie nästa? Kram

  6. Schysst! Visst är det kul när man väl kommer igång? 🙂

  7. jenny skriver:

    Kreativt tycker jag! Kommer det på köpet när man får barn? 🙂

  8. Dahlarna skriver:

    WOW så läckert du har pysslat! Kul att du är med i den utmaningen! Hoppas att du får en riktigt mysig halloween! KRAMISAR!

Kommentera

