Plaza Interiör

plaza2

plaza1

Jag skulle verkligen kunna vänja mig vid att vara ledig, vad skönt det är! Idag tvättar jag, myser och busar med Monstret, städar, skriver inköpslista till det kommande Ullaredsbesöket, dricker kaffe och läser favoritinredningtidningen Plaza Interiör (vilken är din favorit?) mellan varven. Hur behagligt som helst, var kan man ansöka för jobbet som hemmafru? 🙂 Nja, det skulle väl bli tråkigt i längden är jag ganska säker på.

Här lyser solen idag, dags att pälsa på sig och gå ut och kratta löv. Hoppas ni alla får en fin onsdag!

Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till Plaza Interiör

  1. Anna Skata skriver:

    Hej!

    Åh, det låter skönt…rofyllt? Jag är hemma med två lite hängiga barn. Det är inte riktigt som du beskriver i ditt inlägg idag, men jag skall heller inte klaga. De är gosiga och busiga även om dagarna känns lite långa…

    Fortsätt att njuta av din dag!

    Anna

  2. Stämningsfullt skriver:

    Hur mysigt som helst 🙂 Passa på tt njuta och ha en bra dag!

  3. Linruz skriver:

    Hihi visst är det skönt att bara vara i bland.
    Jag har ju fördelen att ofta ha någon sån dag i veckan eftersom jag jobbar oregelbundet och deltid.
    Trist att jobba kvällar och helger men sååå skönt att vara ledig mitt i veckan oxå.
    Njut av stunden vännen.
    Kram Lina

  4. perlan skriver:

    Låter underbart skönt att få vara ledig.. Jag drömmer också om det just nu. Så pass mycket att jag faktiskt funderar på att skolka från jobbet tors&fred… skylla på höstlovet! En fördel att ha barn ibland 🙂
    kram
    p.s Plaza är också min favvo 🙂

  5. Camilla skriver:

    Visst är det skönt att vara hemma.. 😀 Jag cyklade bort till ica idag och handlade hem ett nummer av Sköna hem. Men favoriten är nog Residence, fast den får jag hem i brevlådan.
    Plaza kanske åker med på tågresan hem imorgon.. för imorgon ör det jobb igen. Usch, man blir bara så bekväm när man är hemma. Jag längtar liksom redan till lediga helgen 😉

  6. Dessi skriver:

    Plaza är också min favorittidning. Sen kommer Hus & Hem, och Sköna Hem. Kram på dig!

  7. Liza skriver:

    Plaza Interiör är min absoluta favorittidning! Har varit prenumerant i flera år nu och blir lika glad varje gång den dimper ner på hallgolvet!!
    Kram!
    Liza

  8. Linda skriver:

    Låter skönt! Är hemma och mammaledig med min som som är 8 månader, men det blir inte mycket egen tid över förrän han somnat om kvällarna… 🙂 Favoriten bland tidningarna är helt klart Allt i Hemmet.

  9. Uh-huh-me.com skriver:

    Så härligt det låter! Mysigt att koppla av med favotidningarna!

  10. Malin skriver:

    Tack snälla du för din underbara kommentar ang mina produkter i Plaza:) Hoppas du hade en skön dag! Kram kram.

  11. Ylva skriver:

    Hej! Åh inredningstidningar är en verklig svaghet. Family living är roligast av de svenska tycker jag, men idag kom min man hem med en kasse holländska tidningar som jag längtar efter att sätta tänderna i… De ska tydligen vara bäst har jag hört någonstans. Men jag är en riktigt sucker för tidningar öht och prenumererar på lite för många.

  12. Linda skriver:

    Plaza är helt klart min favorit inredningstidning!
    Så du kan åka till Ullared du. Inte så långt hemifrån till mig, bara 3 mil!
    Var på Gekås förra veckan och handlade litegrann och det var faktiskt ett år sedan jag var där sist, fast vi bor så nära. Men kul är det!

    Köpte faktiskt en del julklappar till Theos kusiner.
    Så du kan säkert fynda ett och annat till Lea.

    Ha det så bra!
    Kram

    • camillasnyahem skriver:

      Jag kan tänka mig att man blir mätt när man bor så nära…. Men visst är det kul! 🙂 Är faktiskt ute efter saker till Lea mestadels, julklappar och så, men även till andra kusiner och kompisbarn. Kram på dig!

  13. Lisbet skriver:

    Hej!

    Jag är ute på inspirationsrunda. Har ”bakat med stämplar” och vill hitta något häftigt att sätta dem på. Så jag tittar runt i en massa bloggar.

    Lisbet

  14. Charlotte skriver:

    Va roligt att ni gillar Plaza Interiör! Jag har jobbat för tidningen i några år och gör just nu alla deras nyheter. Tjing!

Kommentera

