I really really really do

chokstor

chok4chok7

chok2chok5

Jag beställde en illustration av supertrevliga Carlo-line för några veckor sen som nu har funnit sig till rätta i köket. Jag tycker texten är mer än passande och så gillar jag ju bokstäver – jag föll som en fura för illustrationen förstår ni va? Jag är jättenöjd! 🙂

Just nu befinner jag mig hos våra vänner i Göteborg. Hela huset lägenheten sover förutom jag som vaknar lika tidigt som alltid. 🙂 Men eftersom jag har min preeeeecious dator med mig, med färdigredigerade bilder i, passar jag på att göra ett inlägg. Inte helt tokigt det heller, jag gillar ju min blogg! Igår var vi på Winnerbäcks turnépremiär i Liserbergshallen. Var det någon av er som var där? Fina Lasse. Han sprider värme och kärlek och vi hade en toppenkväll! Idag ska vi till Frölunda Torg som tydligen haft någon sorts nylansering och ikväll står det Halloweenfirande på menyn. Vännernas hemmabio ska skrämma oss med hela tre skräckfilmer som tydligen alla ska vara ganska otäcka (Orphan, Trick ´r treat och Paranormal activity) och jag kommer må jättebrabra, skräck är ju bland det bästa som finns!  Den här helgen är som julafton för oss skräckfantaster. 🙂

Imorgon är det Ullared som står på schemat. Tror ni det kommer vara mycket folk? Det har ju varit lov, då brukar varuhuset fyllas lite extra. Hur som helst ska det bli jäkligt roligt! 🙂 Hoppas ni får en fin läskig dag allesammans! Buuuuuu! 😉

Det här inlägget postades i Företag, Köp, Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

22 kommentarer till I really really really do

  1. Linda skriver:

    Åh Lasse, underbara Lasse!
    Vi försökte få biljetter till Malmö konserten men det verkar kört. Kollar blocket varje dag utan resultat. Jag vill också få min årliga dos av Winnerbäck! Love him!

    Ang. Gekås så var jag där förra lördagen. Var hhhhuuuurrrrr mycket bilar som helst på parkeringen. Så både jag och mamma sa, detta skiter vi i. (Har ju bara 3 mil dit.) Men när i kom fram till ingången var det bara att gå in och väl där inne kändes det inte som att det var så mycket folk. Så jag hoppas att ni får tag i det som ni behöver!

    Kram

  2. Dessi skriver:

    Åh så härligt! Lasse är ju toppen! Vi var på Gekås för två veckor sen, faktiskt helt okej! Ingen kö, och relativt ”lite” bilar när vi kom dit vid tio… Lycka till i morgon 🙂

  3. Mrs. b skriver:

    Så fint med den färgen! Jag har den i brunt.
    Frölunda Torg har jag inte hunnit förbi ännu, men måste åka förbi någon dag och se hur det blev.
    Trevlig helg!

  4. Proforma - Irene skriver:

    Kan verkligen instämma i dom orden! Man blir lätt beroende!
    Trevlig helg!

  5. Proforma skriver:

    Glömde skriva att bilderna var fina, gillar färgerna i din inredning, lampan är ju bara så fin! Är du nöjd med den? Drar den till sig mycket damm? Jag är nämligen ute efter en ny matbordslampa!
    Kram

    • camillasnyahem skriver:

      Ja, den drar åt sig mycket damm. Den behöver verkligen dammas med jämna mellanrum! Vi har löst det genom att köpa två mirakeltrasor, en håller vi lampan med så att det inte blir fläckar från fingrarna och den andra torkar vi med. Det funkar men man kan bli irriterad. Att den är snygg uppväger det hela dock! 🙂

  6. Stämningsfullt skriver:

    Åh det där var en tavla för mig med! 🙂

  7. JUNITJEJ skriver:

    Vilken snygg och trevlig inredningsblogg du har! JAg återkommer gärna.

  8. Martina skriver:

    Vad bra den passar i köket, fint! 🙂

  9. Caroline skriver:

    Tack för de vänliga orden! Roligt att du gillar tavlan, så kul att du visar bilder på den.

    Happy Halloween på dej 🙂
    //Caroline

  10. Matilda skriver:

    Jag älskar lampan, vill själv väldigt gärna ha en sån 🙂

  11. Linruz skriver:

    Åhh nu vill vi höra!!! Blev det några fynd i Ullared????
    Kram på dig Lina

  12. Inspirera Mera skriver:

    Tjusigt, tavlan passade verkligen in!
    Kram Sandra

  13. Proforma - Irene skriver:

    Nu ser jag ditt svar och det kom också med i kommentaren du lämnade hos mig! Känns så där med lampan, får ta en extra titt på den i verkligheten.
    Jo, jag ska bli mormor, så spännande! En vecka kvar… fredagen den 13:e… hehe!
    Ha det gott!

  14. Inspirera Mera skriver:

    Svar:
    Det är nog betydligt fler som har blivit bjudna, men vi blir 26 som kommer att vara med.
    Kram Sandra

  15. Dahlarna skriver:

    Superläcker illustration! Hoppas att du får en riktigt mysig helg. Kramisar!

  16. jenny skriver:

    så snygg!!! vill också ha en. Blir avis när jag läser om en ullredstripp. Gjorde du något fynd.
    kram

  17. Pernilla skriver:

    Supersnygg tavla!

  18. Nilla skriver:

    Jättesnyggt! Vad fint ni har det, allt är fint. Lampan är underbar.

  19. Purple Area skriver:

    Wow, vad snyggt, gillar tavlan och lampan, ja allt var jättefint!!

Kommentera

