Julklappstips

magbag

Nä hörrni. Nu är jag en urusel bloggare, skäms på mig. Jag har inte haft batterier i kameran på över två veckor och har faktiskt inte haft en tanke på att ladda dem heller, har varken ork eller tid. Just nu är det en sån period när en 3-minutersdusch känns som en lyxig SPA-behandling och ett röj på diskbänken känns som en flyttstädning. 😉

För att kompensera tänkte jag tipsa om ett erbjudande jag hittade hos Vit Design, 10 % rabatt på Magbag. Jag tänker att en Magbag + en prenumeration skulle kunna vara den perfekta julklappen, jag vet att jag hade blivit väldigt glad över en sån fin present! Vilket är ert bästa julklappstips?

Foto: Vit Design (med redigering av mig)

Det här inlägget postades i Företag. Bokmärk permalänken.

17 kommentarer till Julklappstips

  1. Proforma - Irene skriver:

    Perfekt julklapp!Har en i svart! Stormtrivs med den!
    Kram

  2. Mrs. b skriver:

    Ja, det låter som en bra julklapp!
    Jag har relativt nyligen fått in ett första tidningsställ i huset. Behöver jag säga att den redan är överfull… 🙂

  3. Perlan skriver:

    Låter som en perfekt julklapp till mig själv! Har velat ha en Magbag i evigheter känns det som. Tanken var att jag skulle plocka hem Maze produkter till shopen, men det har liksom inte blivit av än.. 🙂
    kram

  4. Stämningsfullt skriver:

    Bra tips där! Den julklappen skulle jag också önska mig 🙂
    Kram!

  5. Sandra skriver:

    Åh,den var riktigt fin.Hamnar definitivt på min önskelista-perfekt i badrummet där tidningsbiblioteket för de långvariga ligger i en enda tråkig hög.

    Kram

  6. Sofia skriver:

    Jag hade också blivit glad över en sån julklapp, magbagen är så himla fin och jag kan inte få nog av inredningstidningar så det vore perfekt!

  7. Martina skriver:

    Skulle inte vara dumt under granen!:) Dock tycker jag magbag´en känns lite uttjatad då den har blivit så ombloggad…inte för intet dock!

  8. carina skriver:

    Du är inte usel! Livet går lite upp o ner för oss alla. Va rädd om dig=))
    Jättefint tidningsställ. Kanske kunde va nåt att önska sig…
    Ha en skön helg
    Kram

  9. Smycken & Ting skriver:

    Ja den är redan uppskriven på min önskelista! =)

  10. Sofie skriver:

    Verkligen söt den där Magbag! Skulle inte tacka nej 🙂

    Trevlig helg!

  11. Camilla skriver:

    Hej! tänkte bara höra vilken färg du har på din fly lampa? Den var jättefin. Skulle vilja ha en i vardagrummet men vet inte vilken färg jag ska ha. Har nämligen en turkos fondvägg.

    /Camilla

    • camillasnyahem skriver:

      Jag köpte min lampa på Nordik och där hade de en färgkarta man fick välja på, det stod dock inga namn så jag vet inte vad färgen heter. Den är dock ljust turkos (tycker jag) så kanske är det den färgen som kallas ljust grön? Det här gav väl dig ingen vidare klarhet men jag hoppas du hittar rätt färg till sist. 🙂 Grattis till ett bra köp!

  12. Linas inredning skriver:

    Den är så snygg den där! Jag har den billigare varianten från bolagret och den är snudd på lika fin 🙂 Har skickat vidare en lite klurig utmaning till dig om du är sugen!

    http://linasinredning.blogg.se/2009/november/draft-nov-15-2009.html

  13. Inspirera Mera skriver:

    Vilket härligt tips!
    Kram Sandra

  14. s. skriver:

    Hej!

    Du bad mig hojta till när min beställning från Länna Möbler anlänt, och nu är de här. String-hyllan återstår att få på plats, men Flower Mono är på plats. Det finns att skåda på några suddiga bilder i min andra blogg; http://sandralinneas.blogg.se/2009/november/en-liten-makeover.html

    Hur går det med din egen hylla? Jag hoppas den landat där den var tänkt att bo 🙂

  15. Camilla skriver:

    Jag tänkte också på en liknande julklapp.. Fast jag tänkte mej en vit korg istället.. Alltså, mina tankar nu till jul blir ju helt omvända.. Tycker det blir lite väl mycket ”lantliga” tankar nu.. hehe.. Hoppas det vänder efter jul igen.. 😉

  16. Lisa skriver:

    Jag skulle gärna viljA kunna följa din blogg och päom det går bra så vill jag ha lösenordet

    kram å god jul!

Kommentera

