Pernillas jul

Jag har inte riktigt förstått att det faktiskt är första advent på söndag, tiden bara rinner iväg och adventsljusstaken står nedpackad i en kartong som jag tycker att jag precis ställde undan. För att pigga upp mitt icke-existerande julhumör tänker jag kolla på Pernillas jul som visas på TV4+ ikväll kl. 21.00, del 1 av 4. På Pernillas blogg har jag ibland skymtat det nyrenoverade köket som är helt i min smak och eftersom programmet är inspelat hemma hos henne hoppas jag att det blir en del köksbilder.

Ett litet ps: Om ni vill ha fler blogginlägg från mig får ni prata med maken min som i ett försök att omformatera min (ganska nya) dator istället hade sönder den… Vi ses när den kommer tillbaka från datordoktorn och vi blivit några tusenlappar fattigare. Karlar! 🙂

Foto: TV4

Det här inlägget postades i Övrigt. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Pernillas jul

  1. Mia skriver:

    Attans vad trist:( Ja pernillas jul ska spanas in så klart:) Ha det fint tills vi ses igen:) Kram Mia

  2. Linruz skriver:

    Tycke det var lite tyst i från dig…du är saknad vännen.
    Ta hand om dig och hoppas vi ses snart.
    Kram Lina

  3. Proforma - Irene skriver:

    Tycker också det går lite för fort nu! Jag försöker… men har ändå ingen julkänsla än men den kommer säkert!
    Kram

  4. maya skriver:

    du är med i VLT bostad idag!!!!!!!!

  5. camillasnyahem skriver:

    Mmm, jag vet. 🙂

  6. Jag missade programmet – måste kolla in det på webben.

Kommentera

