Soffbord Scala

Så där ja, nu är datorn fixad igen, äntligen kan jag visa er lite bilder! Först ut är bilder på nya soffbordet, Scala från Staland.  Det var kärlek vid första ögonblicket kan jag meddela, elegant och enkelt. Jag ser även att antal besökare har skjutit i höjden och jag antar att det är nya besökare som sett reportaget i VLT som hittat hit? Ni är hjärtligt välkomna! 🙂

Det här inlägget postades i Hemma hos, Köp. Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till Soffbord Scala

  1. Maja/Cactusvit skriver:

    Mycket snyggt! Visst är det samma bord som Starwoman har? Vilken gudomligt söt krulltott som gömmer sig där i bakgrunden! =) Trevlig helg, kram Maja

  2. Mia skriver:

    Åh vad glad jag blir att du nämde mig *rörd* Skulle vara kul att ses live någon gång:) Fin fint bord ett sådant precis skulle jag vilja ha till allrummewt:) Ha en fin fortsatt kväll:) Kram Mia

    ps. du får gärna fota av reportaget och lägga in här;)

  3. Linruz skriver:

    Me like too.
    Nu blit jag nyfken…vad är det för reportage?????
    Berätta.
    Kram Lina

    • camillasnyahem skriver:

      Absolut, jag ska fota det och lägga ut det här! Det är ett litet reportage om mig och bloggen bara, inget speciellt egentligen. 🙂

  4. Jättefint bord. Jag gillar bord med tjocka skivor, så det här var verkligen toppen!

  5. Linas inredning skriver:

    Vad roligt att du är med i VLT! Läser ju inte den längre sedan vi flyttade söderut, men kollar på nätet ibland för skojs skull. Du får gärna visa artikeln i bloggen! Superfint soffbord, skulle gärna ha ett likadant 😉

  6. Supersnyggt! Gillar stålbenen.

  7. Åse skriver:

    Självklart såg jag reportaget i VLT (eftersom jag själv är västeråsare och prenumererar på tidningen). Självklart kan du visa upp reportaget på din blogg, det var ju jätte bra, det kan du vara stolt över!
    Kram!

  8. Ensamma mamman skriver:

    O vilken fin blogg jag hittade. Blir alltid lika glad när jag hittar ett nytt guldkorn bland alla bloggar. Lägger dig som favorit så kommer jag tillbaka och riskerar inte att missa något. Kram

  9. Dahlarna skriver:

    Kanonsnyggt bord! Mycket fina bilder du visar också! Du har verkligen fått till ljuset bra. Tycker att det kan vara svårt att få med ett tänt ljus snyggt. Du kan! Hoppas att du får en riktigt mysig helg! KRAMAR!

  10. Helena skriver:

    Vad är det för fin liten kruka du har stående på bordet??

  11. Paula skriver:

    Grymt snyggt!
    Trevlig helg och 1:a advent!

  12. Inspirera Mera skriver:

    Vilket fint soffbord du har skaffat!
    Kram Sandra

Kommentera

