Artikeln i VLT

Passade på att fota reportaget nu när Lea tog en (välbehövlig) middagslur. Hoppas ni ser vad som står! Att vara med i lokaltidningen var roligt samtidigt som jag tycker att det var lite nervöst och jobbigt… Man är ju ingen Blondinbella som älskar att stå i rampluset precis. 😉 Men tjejerna som var här var supertrevliga och jag gillar artikeln! 🙂 För er nya som hittat hit kan jag tipsa er om att kika i min länklista här till höger på sidan, där hittar ni massvis med inspirerande inredningsbloggar!

Det här inlägget postades i Media. Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till Artikeln i VLT

  1. Anna Skata skriver:

    Hej!

    Så kul att se 🙂 Jo, det bra att läsa med lite vilja 😉

    Det är lite tudelat det där med uppmärksamhet på bloggen. Många av oss bloggar ju delvis eller helt anonymt. Men samtidigt är det väldigt många som har frångått den idén med tiden. Vad spelar valet för roll? Huvudsaken är ju att man är nöjd med sitt eget val…

    Jagar högt och lågt, hela tiden…ja du, jag känner igen mig! Tack och lov sover vår odåga just nu.

    Kram!

    Anna

  2. Stämningsfullt skriver:

    Hej!
    Kul! Det ser jättefint ut 🙂

  3. Linruz skriver:

    Åh vad kul vännen.
    Hade velat läsa och se hela artilekn bara….*snyft*
    Ha en fin fradag.
    Kram Lina

  4. Sandra skriver:

    Hejsan världens bästa!!

    Vad kul att din fantastiska blogg fått sådan uppmärksamhet,det är du värd!Jättefint reportage är det också. Snart ses vi för minijulen närmar sig med stormsteg-jippieeee!!! Kramar

  5. Mrs. b skriver:

    Roligt att få läsa ert reportage! Jag är ursprungligen från de trakterna – uppvuxen i E-tuna och läst på högskolan i V-ås 🙂

  6. Jenny skriver:

    Det var en kul artikel att läsa – kul att du fått vara med i tidningen 🙂 Ha en trevlig helg! Kram Jenny

  7. Carin skriver:

    Vilken fin artikel. För övrigt så vill jag ha en såndär matta med stjärnor på. :]

  8. Inspirera Mera skriver:

    Åh vad roligt med ett hemmareportage!
    Kram Sandra

  9. Paula skriver:

    Hejsan!

    Jag blir väldigt nyfiken på arikeln, men som boende i Skåne så har jag inte tillgång till den… Har letat på vlt:s hemsida, men inte heller hittat den där. Har du någon länk till arikeln?

    /Paula

  10. Paula skriver:

    Attans! Då får jag leva i ovisshet! 😉

    Du berömmer alla andra för att ta fina bilder, glöm inte att klappa dig själv på axeln. Du tar också otroligt fina bilder. Tack för en trevlig blogg!

    /Paula

  11. Anna skriver:

    Åh, vad kul det var att läsa! Men jag ville ju se bilden på hela familjen. Har ju ingen aning om hur du ser ut, människa! ;]

  12. Mia skriver:

    I några inlägg över skrev du att du inte läser särskilt ofta, vad förvånad jag blev att du ska bli bibliotekarie! Har du bara inte tid att läsa eller tycker du inte om det, i så fall som du förstår, blir jag hiskeligt nyfiken och måste fråga, varför i jösse namn ska du jobba med böcker? 🙂 Spännande!

Kommentera

