Blogguden hör bön

Så där ja! Efter tre veckors regnande ber jag om minugrader här på bloggen och vad sker? Graderna kryper nedåt! Är det något mer ni vill att jag ska önska? Vinst på en trisslott? Lugna barn? You name it! 🙂

Det här inlägget postades i Övrigt, Trädgård. Bokmärk permalänken.

20 kommentarer till Blogguden hör bön

  1. Camilla skriver:

    TACK! för att du önskade det här vädret.. Jag vaknade lyckligt imorse när jag insåg att det är kallt ute.. och ännu lyckligare blev jag av all frost som täcker allt där ute.. och sen ovanpå det solsken!! Det är nästan för bra för att vara sant ju 😀

    Du är bäst, kan du önska lite snö också och att detta håller i sej…? 🙂

  2. Linruz skriver:

    Tack kära du att du bad till väergudarna.
    Vilken underbar dag vi har fått. ska njuta av den till fullo.
    Ta hand om dig vännen min.
    Kram Lina

  3. Ingrid skriver:

    Nä men hallå…snö?? Vi ha haft vinter och massor av snö från 5 oktober och är rätt less vill jag lova!! Men man får väl skylla sig själv när man bor där vi bor ;0)

    I söndags stod jag öga mot öga med en livs levande varg här hemma i byn, snacka om vargfrossa här i ödemarken. En stor hane på 5 år, ca 50-60 kg. Han är blodtypad så vi vet lite om honom. Han får vara så länge han ger FN i mina hästar och övriga djur…men HUA!

    ~Ingrid (Livet i byn)

    • camillasnyahem skriver:

      Men HEJ Ingrid! Vet du hur saknad du är? Jag tänker ofta på dig, du bara försvann! Vad kul att veta att du kikar in här ibland! 🙂

      Varg låter ju skitläskigt! Jösses… Jag hoppas verkligen att han låter djuren vara! Hur mår alla hundarna? Har de gjort något mer hyss? Hahaha! 🙂

  4. Weronica skriver:

    Så bra att det hördes, den bönen :)! Vackra bilder!

  5. Sofie skriver:

    Kanske gud också läser bloggar? Tja, varför inte 🙂 Vackra bilder!

  6. Maria skriver:

    Vilka undebara bilder! Så kul att ha hittat hit, kommer definitivt tillbaka.

    Vänliga hälsningar
    Maria

  7. lina skriver:

    hej och tack för din kommentar i min blogg! vad roligt att du kikade in hos mig så att jag kunde hitta hit, kan inte minnas att jag tittat in här förut. här finns ju superhärliga bilder, en blogg helt i min smak. 🙂 lägger in dig i länklistan och kikar snart in igen. kram & hej! 🙂

  8. Proforma - Irene skriver:

    Precis så där såg det ut i morse när jag åkte till jobbet! Ber om lite snö också, till julafton! Kan du fixa det? 🙂
    Kram

  9. Åse skriver:

    Vilka fantastiska bilder! Man blev nästan bländad idag av solen!
    Kram

  10. Linas inredning skriver:

    Visst är det härligt! Din frostönskan nådde ända ner till Skåne idag 😉

  11. Jenny skriver:

    Visst är det underbart?! På en sekund blev man glad i hjärtat när man andades in den friska luften imorse 🙂 Fina bilder! Kram Jenny

  12. J o h a n n a skriver:

    Ja eller hur är det kul med lite kallare och frost, det känns mer juligt ute! Hoppas allt är bra med dig och din familj! Kram

  13. Anette skriver:

    Vilka underbara bilder!

  14. Kicki skriver:

    Vilka vackra bilder !
    Här där jag bor har vi full vinter, minus 16 grader och snö, älskar vinter !! 🙂

  15. Fantastiska bilder (som alltid) och så fint med ljuslyktan i trädet, 10 poäng från mig 😉

    Ha en fortsatt mysig kväll!

    Kramar

  16. Linda skriver:

    Åh vilka underbara bilder du tagit! I like!

  17. Nicky skriver:

    Vilka vackra bilder! God natt och sov gott! 🙂 Kram/Nicky 🙂

  18. Martina skriver:

    V A C K E R T ! Du tar helt underbara bilder.

Kommentera

