Prioriteringar

Lea blev sjuk i söndags. Snorig, hosta, hög feber och dålig i magen. Detta har resulterat i ett tvättberg utan dess like, ett yberstökigt hem (allvarligt, hur är det möjligt att gå från storstädat till kaos på TVÅ dagar?), ett par timmars osammanhängande sömn per dygn, noll pluggtid, understimulerade djur och så vidare och så vidare…. Trots detta, och ryggskott som fått mig att gå dubbelvikt, åkte jag igår till stan för att handla julklappar, det måste ju liksom göras. Ni kan ju gissa om jag är fantastiskt stolt över att inte komma hem med en enda julklapp men ett lykthus till mig själv? Okej okej, ett lykthus och en ljusstake var det om jag ska vara ärlig. Det gäller ju att prioritera! 🙂

Det här inlägget postades i Köp. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Prioriteringar

  1. Hem och Lycka skriver:

    Hihi, ja, helt klart gäller det att priorera. Och det rätt! 😀 Krya på er!

    kram

  2. Perlan skriver:

    Mycket bra prioriterat tycker jag.. Erkänn att du kände dig liite piggare efter din shopping 🙂
    kram

  3. Camilla skriver:

    Började just undra vart du tagit vägen. Men där fick man ju svar.. Låter inge vidare 🙂
    Men tur du fick komma ut och rasta dej lite i butikerna 😀
    Jättefin lykta.. jag är helt såld på lykthus.. väntar på ett till i dagarna.. *hoppas det kommer imorrn* 😀

  4. Linruz skriver:

    Hihi…..det gäller som sagt att prioritera.
    Stackare hoppas kaoset går över snart.
    Kram till dig

  5. jenny skriver:

    Haha:-) Bra prioriterat där! Hoppas det är bättre både med lillan & ryggen.
    Kram

  6. Dessi skriver:

    Haha, superhärligt! Bra prioiterat 😉 Kram!

  7. Ann-Christine skriver:

    Jaaa, det ÄR möjligt på MINDRE än två dygn till och med!! Tro mig, jag vet…

    Men usch så trist hemma hos er just nu, hoppas det är snabbt övergående
    så ni kan få en mysig lucia-helg ändå!

    A-C

  8. Dahlarna skriver:

    Klokt prioriterat :-)! Det är just sådana prioriteringar som behövs ibland! Ta ahnd om dig! KRAMAR!

  9. tina skriver:

    Oj då….hoppas att sjukan går över snabbt och att din rygg bättrar sej! Bra med prioriteringar…man blir ju liksom lite piggare och gladare då!Fint hus!
    Åååå vad Lasse var bra igår…lyckos dej som sett honom två gånger i höst! Håller med om att Andreas Grega var jättebra…nu lyssnar vi på honom på spotify….

    Kraaaaam!

    tina

  10. sofia skriver:

    Hej!

    Första gången inne på din blogg. Har läst runt lite och gillar ditt hem MYCKET! Kommer säkert att återkomma. Jag har klickat hem alla julklappar i år, fast det blev även då en del köp till mig 😀

  11. Dessi skriver:

    OJ! Fyra katter och en hund! Jag visste att du hade hund, och någon katt 😉 Men inte fyra! Men det är härligt med djur! Skulle inte klara mig utan dom… Det är bara alla inredningsprylar som är jobbigt 😉 Kram!

  12. Frida skriver:

    Väldigt fin lykta! En sådan skulle jag vilja ha!
    Tycker du gjorde bra prioriteringar, det gör ju att det blir lite lättare att orka med sjukdomar o dylikt.

Kommentera

