Göteborgs pepparkaksbageri

Eftersom jag förbjudit Niklas att röra pepparkakorna innan jag fotat dem till bloggen tyckte jag att det var hög tid att visa dem nu. Han försöker smyga sig på burken och norpa några ibland, då är det bara att smälla honom på fingrarna och sätta honom framför sin nya PS3:a som han fick av mig i tidig julklapp så lugnar han ner sig ett tag. 😉 Pepparkakorna är verkligen löjligt goda, den här burken innehåller 200 kakor och kostar 225:- Om man vill få tag på rariterterna får man lägga en beställning under sommaren, mer finns att läsa på deras hemsida.

Det här inlägget postades i Företag. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Göteborgs pepparkaksbageri

  1. Linruz skriver:

    Hihi det var pepparkakor med stil det. Ja nu är det nog dax att han får börja mumsa ….julen är ju faktiskt här.
    Kram min vän

  2. Hem och Lycka skriver:

    Mmmm, gott.. Jag försökte göra en beställning i sommar men då tyckte maken det var onödigt. Har du hört nåt så dumt?! I sommar SKA jag lägga en beställning, basta 😀

    kram

  3. Mrs. b skriver:

    Ja dom är ju så goda dom! Fast nu var det länge sedan jag har smakat. Min arbetsplats låg tvärs över gatan där för många år sedan och det doftade så gott av pepparkakorna när man passerade (även om det var fel årstid 🙂

  4. Jag tänker alltid att jag skall beställa, men det blir aldrig av. Många vittnar om hur goda de är – kan tro att han äter ordentligt nu då 🙂 God Jul!

  5. Annica skriver:

    Åker förbi den butiken 2 ggr per dag. Den är bannemig inte stor!

  6. Stämningsfullt skriver:

    Oj då! Riktiga lyx-pepparkakor mao! Kan tänka mig att de är goda 🙂

  7. Inspirera Mera skriver:

    De såg riktigt goda ut!
    God Jul önskar Sandra på Inspirera Mera!

  8. Malin skriver:

    MUMS!!!

    God Jul & Gott nytt år! Önskar familjen Carlsson

  9. Erika skriver:

    Vilken flashback man får av denna pepparkaksburk! Min farmor köpte en gång per år pepparkakor i just en sådan burk. Man kanske måste köpa en sådan?!

    Kul att kolla runt på din nya blogg – jättefint!

    Ha ett gott slut!

  10. Designtjejen skriver:

    Mmmm dina bilder fick mig at bli dunder sugen på pepparkakor.. så nu fick jag allt öppna en burk här och ta några!
    Kramar och trevlig helg!

Kommentera

