Julklappar på lilljulafton

Igår hade jag och mina vänner ”lilljulafton” och jag tänkte visa er vad jag köpte till mina pinglor Malin och Sandra. Till min blingbling vän Malin köpte jag Edblad & Co:s stora runda örhängen och till min vän Sandra som redan har allt köpte jag två vinglas, Orrefors Intermezzo Satin. Vi hade en jättemysig kväll med prat, mat, spel och en hel del skratt. Tack tjejer, den här traditionen är en av de bästa på hela året! Även jag fick fina presenter, bland annat en bok som heter ”Hjälp, jag är med kök”. Förstår inte alls varför? Haha! 🙂

Nu tar jag lite ledigt från bloggen och vill passa på att önska alla mina läsare en god jul! Kör försiktigt alla ni som ska ut på vägarna, ta hand om varandra och njut av vänner och familj! Kram till er alla!

Det här inlägget postades i Högtider, Presenter. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Julklappar på lilljulafton

  1. Mrs. b skriver:

    Vilka tjusiga klappar!
    Ha en riktigt god och skön julhelg!

  2. jenny skriver:

    Så fina klappar du gav bort.
    Önskar dig och din familj en riktigt god jul!!
    Kram

  3. Vilka fina julklappar! Dem blev de väl glada över;)

    Önskar dig en God Jul
    /Kram Linda

  4. Stämningsfullt skriver:

    Hej!
    Åh så fina presenter du gav dem!
    Ha en riktigt God Jul!

  5. sofie skriver:

    Vilka fina klappar du hittat på 🙂 Det är ju det som är klurigast med julen tycker jag, att komma på bra presenter.

    Fina bilder som alltid!
    God jul på dig 🙂

  6. s. skriver:

    God jul till dig och din familj också! 🙂

  7. Lotta skriver:

    Vilka fina klappar! 🙂 Vi smygöppnade klappar vi med, eftersom Magnus jobbar jul så gjorde vi det redan i måndags. 🙂

    GOD JUL!
    Kram från Lotta

  8. saravillfara skriver:

    Tittar in för att önska dig en riktigt god jul!

  9. Ingrid skriver:

    Vilka fina julklappar, lyllos dom mottagarna :0)

    Nej valpen var från en tidigare kull, han är 3 år men de skickar en julgrupp till oss varje jul. Så kul att få.

    ~Livet i byn

  10. Frida skriver:

    Vilka lyxiga klappar! Både öronhängena och glasen skulle jag gärna få flytta hem till mig. Bra smak både du och vännerna har! 😉

  11. Jenny skriver:

    Vilka ursnygga örhängen! Var är de köpta?

  12. Perlan skriver:

    Visst är örhängena ursnygga.. Det är mina absoluta favvo örhängen.. lagom blingbling och stilrena! Finns såklart hos mig med 😉
    kraaaaaaaaam

Kommentera

