365 dagar

Som så många andra bloggare hakar jag på Weronikas utmaning, att se vardagen. Jag älskar verkligen att fota (är alltid den som inte ser så mycket av brudparet på bröllop eftersom jag har fullt upp med att fota, och trivs bra med det!) men tyvärr kan jag vara dålig på att fota vardagsbilder. Helt opretentiöst kommer jag alltså visa bilder från vår vardag.

Bilden ovan är en typisk vardagsbild. Lea skymmer kameran eftersom hon vill peta på objektivet och Ebbot ligger på golvet och försöker få tag på en korvbit som Lea petat in i bordsbenet. Om ni undrar om det är jag som kastar skor och hushållspappersrullar på golvet kan jag bara meddela att så inte är fallet. 🙂

Det här inlägget postades i 365 dagar. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till 365 dagar

  1. Mia skriver:

    Åh vad roligt, ja jag med hakade på trenden i dag:) Får se nu hur många dagar man hänger på:):) Må så gott min blogg vän, kram Mia

  2. Linas inredning skriver:

    Det ska bli roligt att se! Hoppas du fått en bra start på det nya året! Kram 🙂

  3. Linruz skriver:

    Åhhhhh vad glad jag blir att du med hänger med. Min ambition är nog in te att publicera varje dag men att åtminstonde knäppa varje dag.
    Kram vännen

    • camillasnyahem skriver:

      Samma här! Jag kommer också försöka ta fram kameran varje dag men inte lägga ut på bloggen. 🙂 Ska bli skoj!

  4. Ann-Christine skriver:

    Jag tror faktiskt att jag redan tidigare alltid haft fram kameran varje dag!
    Dagens ”vardagsbild” var då Lillebror och kissen låg och myste framför kaminen 🙂
    Ibland fotar jag barnens rum då dom är jättestökiga, hihi, för att visa då barnen blir stora 😀
    Älskar att fota barnen då dom sover…
    Jag tänker ändå inte haka på den här utmaningen eftersom de flesta vardagsbilderna är för privata för bloggen, tycker jag.

    Allt gott!!
    A-C

  5. Ensamma mamman skriver:

    Jag började med 365 foton den 1 januari i år. Jag tar ett foto varje dag på nått vi gör och lägger upp i min blogg. Det ska bli ett album tillslut är det tänkt men eftersom jag bloggar anonymt så blir de ibland en bild till bloggen och en till albumet. Men det är så roligt. Hittills i alla fall. Jag hoppas att jag orkar hålla ut hela året. Kram

  6. Perlan skriver:

    Vilken underbar bild. Du är så himla duktig på att fota! 🙂
    Får kolla in Weronicas utmaning och se om jag hakar på.. min vardag är ju bara jobb, jobb, jobb! haha 🙂
    kram!!

  7. Mrs. b skriver:

    Vilket härligt kort! Sådär brukar det ju vara ibland. Eller ja, ofta 🙂

  8. Inspirera Mera skriver:

    Vilken härlig vardagsbild!
    Kram Sandra

  9. mio skriver:

    ja..men man ser ju så fin lillans tröja är! =0)

  10. Livet i byn skriver:

    Ja, så sa hon till mig. Jag frågade så klart och hon sa att det inte innehåller något skinn eller ”dött” djur alls. Kanske något för dig med?

    ~Livet i byn

  11. Inspirera Mera skriver:

    Svar:
    Tack så mycket för gratulationen, vad gullig du är! Kram Sandra

  12. Philia skriver:

    Vilka fina bilder det var här inne, vilken duktig fotograf du är! Jag läste reportaget i VLT för några veckor sen, men detta är första gången jag kikar in hos dig:)

    Kommer tillbaka!

    Hälsningar från P (som bor ”ganska nära”)

  13. Vicke skriver:

    Vilken härlig bild och utmaning , gillar verkligen tanken bakom den och ett bra sätt att kunna fånga dagarna som går!

Kommentera

