Coorda Magazine

 

Tjejerna på Coorda Magazine hörde av sig till mig strax innan jul för att göra en intervju. Nu ligger den ute och du kan läsa mer om mig och min blogg här. Happy reading! 🙂

Det här inlägget postades i Media. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Coorda Magazine

  1. Vad roligt att få läsa lite mer om dig 🙂

  2. Dahlarna skriver:

    Vad kul att du blev intervjuad! Läste precis den :-). Kul att läsa lite mer om dig! KRAMAR

  3. Frida skriver:

    Det var en bra intervju, kul att få läsa mer om dig! 🙂

  4. Dessi skriver:

    Så kul att läsa 🙂

  5. Mia skriver:

    Åh vad kul, undra om min interjuv med kommer publiceras:) Må så gott och tusen tack för gratulationen till examen..:) Vad är det du läser till? Kram kram min bloggvän:)

  6. Jenny skriver:

    Va roligt att läsa 🙂 Jag har inte bett om lösenord tidigare men om det är ok att få det så kan du gärna maila mig! Kram Jenny

  7. Ann-Christine skriver:

    Grattis! Så roligt!

    Kram, Ann-Christine

  8. Jessica skriver:

    plättar i luften heter blomman!

  9. linruz skriver:

    Åhh då ska jag kika in. Grattis.
    Kram Lina

Kommentera

