In med det nya

Efter att hela december och nästan hela januari enbart bestått av influensor, halsfluss och tentor verkar vi nu ha kommit ut på andra sidan, peppar peppar. Bloggen har varit lite sömning som ni märkt men nu hoppas jag verkligen att både jag och bloggen är på bättringsvägen! Igår bytte jag ut de vissna tulpanerna mot den här växten som hade ett ganska roligt namn som jag tyvärr inte minns. Gubbe på pinne? Äpplen på stjälk? Minns verkligen inte men jag är helt säker på att någon av mina mer bildade läsare kan det? 🙂 Hoppas ni alla mår bra och att era förkylningar och annat som hör vintern till också börjat gett med sig! Kram till er!

Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till In med det nya

  1. Anna Skata skriver:

    Kan vi inte enas om gubbe på pinne? Det var ju ett perfekt namn ju 😉

    Skönt att den långa månaden snart är slut!

    Sköt om dig,

    Anna

  2. Nilla skriver:

    Hjärtan på tråd, Plättar i luften… 🙂

  3. Dessi skriver:

    Så härligt med lite nytt och grönt… Influensa och sjuka är inget roligt… 😦

  4. härligt att ni verkar ha tagit igen er nu!!!!

    och finaste finaste favoritstolen i headern:)

    kramar

  5. Proforma skriver:

    Ser att flera sagt Plättar i luften! Jättesöt växt men jag tycker den är svårskött!
    Gott att sjukdomarna gett med sig! Ha det gott!
    Irene

  6. Linruz skriver:

    Hihi du är bara föö rolig. Gubbe på pinne.
    Här har en Plättar i luften fått flytta in med. De andas vår eller hur?
    Hoppas allt är bra med er nu.
    Kram Lina

  7. Camilla skriver:

    Plättar i luften är så fina.. Härligt våriga och sköra 🙂

    Hoppas nu att ni håller er friska så n slipper ligga deckade ngt mer 🙂
    Snart kommer ljuset också, så då blir man kanske lite piggare också.. Jag känner mej sjukt trött mest heeeela tiden O_o

    Ha en härlig helg!
    Kram

Kommentera

