Cupcake

Igår fick jag ett av mina berömda ”jag måste lära mig baka”-ryck så jag och Lea bakade cupcakes! Det var jätteroligt och de blev himla fina. De smakade dock så illa att varken jag, Lea eller katten Glitter (som annars älskar såna här saker) kunde äta. Man kan tro att muffins och lite klet inte borde vara så svårt att röra ihop, men se det var det! 🙂

Vad ska ni hitta på i helgen? Hoppas ni alla får det bra, vad ni än tar er för. 🙂

Det här inlägget postades i Djuren, Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

17 kommentarer till Cupcake

  1. Anita skriver:

    Hej Milla,

    blomman heter plättar på tråd och är en av mina favoriter.

    kram från faster

  2. Linruz skriver:

    Men de ser ju sååå smarriga ut!!
    Svårt att tro att det inte smakade gott.
    Kram kram Lina

    • camillasnyahem skriver:

      Om man kollar lite närmre så kan man tro att det är chockladmuffins men det är det inte. De blev brända. 🙂

  3. Men, var dom inte goda. Ser ju jättesmarrigt ut. Iofs så är ju cupcakes rätt så sött. Men fina blev dom.

  4. Stämningsfullt skriver:

    Hahah de ser iaf både jättefina och goda ut!
    Ha en bra helg.
    kram!

  5. Ida skriver:

    O va fint de såg ut! Men va tråkigt att dom inte blev goda. Muffins är ju till för att ätas. Kram

  6. Alexandra skriver:

    Ja,de ser ju goda ut.Men jag vet hur det är,jag har aldrig prövat på cupcakes men jag kan inte ens göra muffins för de blir stenhårda.Jag kör stenhårt på min kladdkaka som jag aldrig misslyckad med.Trevlig och fin blogg du har!
    Hälsn Alexandra

  7. Maja/Cactusvit skriver:

    Jag har svårt att förstå att dina tjusiga cupcakes smakar illa med tanke på att de ser rätt så inbjudande ut! =)

    Tack för din grattishälsning, känns helt fantastiskt. Marbodalkatalogen är redan full med note-it lappar på detaljer som jag har fastnat lite extra för.

    Hoppas ni alla har kryat på er, ha en skön lördag. Kram Maja

  8. Towe skriver:

    Ja ja, men tjusiga blev dom! towe.

  9. Camilla skriver:

    Du hade iaf. kunnat lura oss med bilderna.. Jag sitter ju här och dreglar och blir galet sugen på cupcakes 😛
    Är du säker på att de inte var ätbara?? 🙂

  10. Tina skriver:

    Väldigt fina blev de iallafall. Och vilken vacker katt! Vackra bilder.

  11. Lillsnörpa skriver:

    Den var ju RIKTIGT FIN att titta på iallafall! Du får ha dom som skådebröd 😉 /Lillsnörpa

  12. Jenjo skriver:

    Hamnade på din sida mest av en slump. Måste hålla med alla här om att du lyckades iaf med utseendet på dina cupcakes. Riktigt snygga!
    Men vars har du lyckats få tag i sådana fina formar!? Jag vill ju oxå ha… 🙂
    Ha en bra helg.

  13. camillasnyahem skriver:

    Ja, visst ser de goda ut! Men synen bedrar… 😉

    Formarna finns att köpa lite överallt faktiskt. Duka, Cervera, Village bla. De finns att köpa på nätet också, bland annat hos Perlan Living: http://www.perlanliving.se

  14. Materielltjej skriver:

    Vilken mysig blogg du har

  15. fanny skriver:

    snyggt blev det iaf! jag har försökt men min glasyr blir så vattning, vet inte vad jag gör för fel!!

Kommentera

