I’ll make you a believer

När man bloggat i några år blir det lätt så att man glömmer bort vad man visat och inte. Jag är ganska säker på att jag visat världskartan från Ferm Living förut men har jag visat nya TV-bänken? Vi köpte den i höstas från Ikea men eftersom det inte fanns färdigsågade hål för alla sladdar i den (konstigt) har vi inte riktigt gjort i ordning den än. Ni får påminna mig om jag redan skrivit om detta. 🙂

Jag är så glad över att jag orkade pallra mig till Globen igår för att se Depeche Mode. Har aldrig sett dem innan och jag hoppas hoppas hoppas att jag får se dem igen. Det var stort och jag går runt i ett lyckorus idag! Var det någon av er som var där?

Hoppas ni får en trevlig vecka allesammans! 🙂

Det här inlägget postades i Hemma hos. Bokmärk permalänken.

19 kommentarer till I’ll make you a believer

  1. Jenny skriver:

    David var där. Själv så jobbade jag. Kartan är fin likaså bänken.

  2. Linruz skriver:

    Vi tar gärna repriser på så fina saker.
    Gillar verkligen din stil och det du gör.
    Ha en fin dag
    kram Lina

  3. Camilla skriver:

    Åhh.. jag hade gärna varit på DM igår.. 😀

  4. Anna skriver:

    Hade inte sett bänken förut. Skitsnyggt! Väldigt stilrent, och kartan gör att det blir en liten spänning där. :]

    Har sett DM tre gånger och Dave Gahan solo en gång, och det har verkligen varit upplevelser som heter duga! Såg DM senast sommaren 2006 på Stadium och det var grymt!

  5. Helene skriver:

    Hej igen!

    Jag köpte star wars loggan av Jonny på vinyla hem.
    De brukar ha en massa auktoner på tradera.com så det var där jag sprang på dom.
    Jag frågade om de gjorde andra tryck och ideèr och det gjorde de!
    Perfekt!
    gå in på http://www.vinylahem.se
    så finns där en kontakt… där kan du skriva vad du önskar så skickar de förslag.
    Skicka gärna med ett önskemål om vilken storlek du vill ha.
    Jag gjorde en chansningnär jag mailade dem, hoppas du får samma fina service som jag.
    Inte super billigt direkt men det var det värt.
    Kul att göra annorlunda som inte någon annan har.
    Min kostade 1600 kr.
    Håll gärna kontakten med mig om hur det går! 🙂

    Helene

  6. Livet i byn skriver:

    Så fin tvbänk och världskartan är ju bara perfekt hos er. Jag skulle behöva något på väggen ovanför soffan. Kanske en sådan…

    ~Livet i byn

  7. Martina skriver:

    Vad läckert med kartan! 🙂

  8. Mrs. b skriver:

    Kartan är så läcker! Ser ut att passa perfekt där!

  9. Sofia skriver:

    Den är så snygg världskartan! Lite extra fint när det är svart mot vitt. I like!

  10. House of Jammi skriver:

    Så snyggt du har hemma – både bilderna i detta inlägg och köket i förra inlägget. Verkligen stilrent och harmoniskt. Och så coola foto det blir med solljuset som spelar på väggen.

  11. Linda skriver:

    Gillar kartan, har länge funderat på en sådan över soffan, skulle bli perfekt men men… Däremot har vi haft samma problem med tv-bänken, skitjobbigt att det inte är hål i bakväggarna, det känner som att man aldrig blir helt färdig! Men superfina bilder i dagsljus och kul att se.

  12. Stämningsfullt skriver:

    Jag har nog inte sett det förut. Jättesnyggt!
    Kram!

  13. Linas inredning skriver:

    Kartan är så snygg att den lätt tåls att ses igen 🙂

  14. Tina skriver:

    Jag älskar kartan! Önskar att jag också hade råd till den….

  15. Alexandra skriver:

    världskartan är fin!Var den lätt att sätta upp?
    Hälsn Alexandra

  16. Bokmalen skriver:

    Japp, jag var där!! Å det var andra gången för mig, första för sambon å han som inte är nåt fan av dom gillade faktiskt konserten han med. 😉
    Supertjusigt med kartan!!
    Kramen, Maria

Kommentera

