Tyst

Om det är ovanligt tyst på bloggen nu beror det på att ”någon” (=världens mest älskade och goa unge, vad hon än hittar på för hyss) bestämde sig för att sula in en tung leksak i mammans laptop så att skärmen sprack. Att laga den kostar 8500:- vilket är ungefär 1500:- mer än vad datorn kostade. Löjligt! Så tills jag hittat, köpt och fått hem en ny dator (vilket måste gå snabbt eftersom jag är beroende av den till skolan) blir det en liten paus här. 🙂 Tjingeling!

Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Tyst

  1. Mia skriver:

    Nääää åh stackare inget roligt när man är student…glöm itne ta försäkring drulle på din nya bra att ha när man har småisar, mina sessor tappade vår förra kamera:S Ha det så fint så hörs vi när du är tillbaka:) kram kram Mia

  2. Dessi skriver:

    Åh, så trist. Men kul med en ny dock 😉 Kram!

  3. Linda B skriver:

    Ooops, så det kan gå…
    Drulleförsäkring kanske inte är en så dum idé. 🙂
    Ha det bra så länge så ”ses” vi när du är tillbaka.
    //Linda

  4. Camilla skriver:

    Ajaj.. Men men, sånt e livet.. 🙂

    Jag saknar dina inlägg, så hoppas att du snart är tillbaka!! 😀
    Vill du ha en minidator så kan jag säga att jag är bästis med min Eee dator 🙂

  5. Dahlarna skriver:

    Dessa härliga barn! Detsamma hände min bästa vän… Som tur är har min nya laptop fått vara ifred från barnen än så länge. Men det är väl bara en tidsfråga… Hoppas att du snabbt hittar en bra dator. Ha det så bra! KRAMAR!

  6. Linruz skriver:

    Neeeeeejjjjj vad trist.
    Väntar troget tills du är tillbaka.
    Kram Lina

  7. Sofie skriver:

    Lilla Lea låter lika påhittig som min lilla valp 🙂 Det är rart med smått…

    Trevlig helg på dig!

  8. Jenny skriver:

    Men va trist – men du, det låter galet dyrt! Jag jobbar med just sånt och säljer reservdelar, vad har du för en dator?? Hör av dig till mig så ska jag kolla vad en ny skärm kostar dig. Trevlig helg! Kram Jenny

  9. Tessan skriver:

    Hejsan tråkigt med din dator, min klasskompis råkade spilla ner sin dator med vatten så den gick sönder. Hon ringde försäkringsbolaget och de ersatte henne för kostnaderna lagningen (8500kr), hon har ingen drulleförsäkring. Hon valde att köpa en ny dock. Ville bara tipsa, du kanske skulle ringa och kolla vad som gäller med din försäkring? Ofta ingår mer i hemförsäkringen än vad vi tror.
    Ha en trevlig helg!
    Hälsningar Therese

  10. jenny skriver:

    Vilke buse. Sjukt att det ska kosta mer att reparera än att köpa ny.
    Kram

  11. Mia skriver:

    Kikar in med en stor alla hjärtans dag kram ♥ Kram Mia

  12. Linas inredning skriver:

    Usch vad tråkigt! Men jag kunde inte låta bli att skratta lite grann ändå (fast på ett snällt sätt förstås) för det är så roligt att läsa vad din lilla Lea hittar på. Läser ibland högt ur din blogg för min man om hennes busiga påhitt. Hoppas det löser sig med datorn! Kram 😉

  13. Aj, vad tråkigt. Om du får en dator innan den 25:e så kan du i alla fall vara med och TÄVLA om ett smycke på min blogg.

  14. Anna-Karin skriver:

    Hej,

    varför får hon inte klättra? Det brukar ju vara så att allt som är tillåtet blir tråkigt och så slutar de efter ett litet tag. Kankse en idé att testa?

    • camillasnyahem skriver:

      Det är väl inte riktigt så att jag skriver ut på bloggen vad vi testat och inte. På bloggen skriver jag mest i underhållningssyfte, jag berättar inte ingående om vad som händer här hemma.

  15. Ping: Det finns inget dåligt väder… « Camillas nya hem

Kommentera

