Insnöade

Idag var det meningen att vi skulle åka till Stockholm för att hälsa på Leas nyfödda syssling men vädergudarna ville annorlunda och vi får snosa på färskingen en annan gång. Trist. Jag kan ju inte gärna visa er vad vi köpt i present eftersom mamman läser bloggen, men ni kan få se paketet. 🙂

Hur är det hos er, är det halv orkan? Den korta vägen jag har till Ica Maxi var lite läbbig att köra i morse faktiskt, nu håller vi oss inne resten av dagen! För mig (som inte är något vidare fan av Melodifestivalen) står det skräckfilmskväll på schemat ikväll. Det kallar jag mys på hög nivå! 🙂 Hoppas ni får det trevligt, vad ni än hittar på!

Det här inlägget postades i Presenter. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Insnöade

  1. Inspirera Mera skriver:

    Det har varit strålande sol hela dagen så vi har tack och lov sluppit oväder. Tråkigt att ni blivit insnöade! Jättefint paket, snöret var hur sött som helst.

    Ha en trevlig helg! ♥
    Kram Sandra

  2. Mia skriver:

    Åh trist då..ja det susar verklgien i säven i dag:S Ha en underbar lördagskväll hemma då:) Stor kram Mia

  3. tina skriver:

    Ja man känner sej sannerligen insnöad…=) Här har vi (maken och sönerna) skottat snö och det blir nog mer av den aktiviteten är jag rädd.

    Lyktorna hos mej har jag klickat hem för en billig peng på sajten enkrona.se förra sommaren….tror de dyker upp då och då på auktionen.

    Här blir det melodifestival…dottern vill se, jag skulle klara mej utan….får väl se nån bra film efter ….

    trevlig helg på dej å kram!

    tina

  4. Livet i byn skriver:

    Trist att ni fick ställa in, men snart måste det väl ändå bli vår?

    ~Livet i byn

  5. Ensamma mamman skriver:

    Va tråkigt att ni inte kom iväg. De är verkligen otäckt väder. Bättre att vänta så att ni kommer säkert fram. Jag vart nyfiken på vad de är i det fina paketet. Hoppas på att man får sen när de är levererat. Kram

  6. Frida skriver:

    Här vräkte snön ner imorse och på förmiddagen, sen slutade det tvärt. Solen försökte titta fram bakom alla tunga moln och lyckades faktiskt… i fem minuter. Vi har haft plusgrader i 1,5 veckas tid så det är slask, slask och åter slask.

  7. Carin skriver:

    Vi är också insnöade. Skulle åka in till stan igår – men icke! Överdriver inte om jag säger att vi har en meter snö på gräsmattan. Jag vill ha vår!! :/

  8. Helene skriver:

    Hej svejs…

    Skräckfilm hmm det var länge sen..

    vilka rekomenderar du då?

    Ha en fin söndag…
    Helene

  9. Linas inredning skriver:

    Vad tråkigt att ni inte kunde åka iväg! Hoppas ni fick en trevlig lördag ändå och en ännu trevligare söndag 😉

Kommentera

