Tur i kärlek

Nu i veckan skämde jag bort Niklas med lite blommor, choklad och Trisslotter. Lotterna vet jag egentligen inte varför jag köpte eftersom han så uppenbart har tur i kärlek och inte i spel. Haha! 🙂

Jag har inte PS på den här datorn än, det är så trist att lägga upp oredigerade foton men ni får hålla till godo. Jag är oteknisk och vet faktiskt inte hur man gör, det är förmodligen busenkelt?

Hoppas ni får en trevlig vecka!

Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Tur i kärlek

  1. Ensamma mamman skriver:

    Jag tycker absolut inte att de gör nått att bilderna var oredigerade. Dom var väldigt fina precis som dom är. Kram

  2. Jenny skriver:

    Fina blommor piggar alltid upp! Hoppas det blev vinst, trots tur i kärlek 😉 KRAM

  3. Vicke skriver:

    Gulligt och så vackra blommor!

  4. chatarina skriver:

    Hej! Fina blommor!! kul att titta in här hos dig..man upptäcker nya bloggar varje dag..så kul!! Ha en jättebra tisdag!!
    Kram

  5. Susihus skriver:

    Härligt med tulpaner=) Ha en helt underbar dag! Snökramar

  6. Camilla skriver:

    Fint med tulpaner.. 🙂 Igår hittade jag en fin och bra kärleksförklaring i en nätbutik. Såklart la jag en beställning.. Hoppas D. blir glad över texten 🙂
    Man får ju skämma bort dom ibland 😉

  7. Så vackert med tulpaner, det livar verkligen upp lite i snövädret nu 🙂 Tur i kärlek slår ju högre, högst vinsten 🙂

    Jag önskar dig en härlig fredag!

  8. Anna skriver:

    Fina blommor, hea själen fyls med värkänsla (:

  9. Anna skriver:

    slant på tanjenterna (;

  10. Vilka fina tulpaner – och så skönt att ha tur i kärlek!

  11. Lina K skriver:

    Otroligt vackra tulpaner! =)

Kommentera

