Ett år klokare


Mamma vad gör vi? Du vet att det står massa saker på bordet va? Får man pilla lite? Inte? Oj, jag pillade visst. Hoppsan.

Så där ja, då var man ett år närmare the big 30. Jag har fått många fina presenter, kort och blommor som jag tänkte visa er snart. Nu har jag fått PS installerat på datorn så inläggen kommer hagla. 😉 Hoppas ni alla får en fin vecka! Kram till er!

Det här inlägget postades i Presenter. Bokmärk permalänken.

17 kommentarer till Ett år klokare

  1. Linas inredning skriver:

    Grattis grattis! Ha en fin vecka du också!

  2. Susanne skriver:

    Jättefin blogg och vilket underbart hem ni har :o)

    Kramen

  3. Grattis på födelsedagen!!

  4. Linruz skriver:

    Stort Grattis vännen!
    Skönt att ha Ps på datorn och jag ser fram emot de haglande inläggen!!!
    Kram Lina

  5. Martina skriver:

    Många stoora grattis!! 🙂

  6. Kicki skriver:

    Grattis !
    Ser att du fått något från Flos ! Spännade ! 🙂
    / Kicki

  7. Anna skriver:

    Grattis grattis grattis!! :]

    Som svar på din kommentar: Vi vet inte än hur mycket/lite pengar vi kommer få ut på hemförsäkringen. Det lät bara på snubben som var här att det knappt skulle bli något efter självrisken på 1500 kronor. Tycker det är väldigt dåligt med tanke på att vi räknade ut att det var ett värde på 6000 kronor som förstörts. Så himla trist!
    Tänkte vänta till vi får slutliga beskedet och om det är dåligt så ska jag kontakta LF och säga upp vårt avtal med dem.

  8. Mrs. b skriver:

    Grattis grattis! Hoppas du fick en fin dag!
    Här har det också firats födelsedagar. Jag hade ju önskat att det för min egen del var ett år närmare 30, men här får jag sikta mot annat… hua… 🙂

  9. Mia skriver:

    Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hipp hipp hurra hurra hurra hurra för fina du idag:) Stort grattis vännen:) Kram Mia

  10. Mickan skriver:

    Stort grattis! =)

  11. Jenny skriver:

    Grattis i efterskott 🙂 Kram Jenny

  12. Linda B skriver:

    Grattis! Blir så full i skratt när jag ser ditt lilla busfrö i bild. Hoppas du hade en härlig dag.

  13. Camilla skriver:

    STORT GRATTIS i efterskott!! 😀 Hoppas du hade en riktigt bra dag. Underbar ljusstake som du fått!!

    KRAM

  14. Dahlarna skriver:

    Stort GRATTIS på födelsedagen! Ser fram emot dina kommande inlägg :-)! Kramar

  15. Ensamma mamman skriver:

    Stort grattis i efterskott! Kram

Kommentera

