Lite presenter

Fick min första Tove Adman-ljusstake i födelsedagspresent. Hoppas på fler (blink blink till maken). 😉 Så kom det ett blomsterbud med en jättefin bukett, blir alltid lika glad över sånt!

Idag har jag kikat på Bokrean, hittade inget till mig själv men en hel del till Lea. Skoj! Har ni fyndat någon bra bok?

Det här inlägget postades i Presenter. Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till Lite presenter

  1. Mia skriver:

    O yes:) Dom där är ju bara för lovely, skulle kunna tänka mig en till till min samling:) Kul att få presenter man verkligen vill ha när man fyller:) Stor kram på dig goa du:) Mia

  2. Martina skriver:

    Buketten ser så fin, så fin ut! Hoppas den står sig länge!

  3. Mickan skriver:

    Åh vad fint! Både ljusstaken och buketten!

  4. Camilla skriver:

    Ahh vita blommor, det är underbart!!

    Tack för hejjaropen. Det hjälpte nog. för äntligen har vi ett vitt kök 😀

  5. Vicke skriver:

    Superfina presenter , den där ljusstaken var verkligen helt underbar!
    Kram och Grattis i efterskott

  6. Linruz skriver:

    De är verkligen sååå fina.
    Det brukar ju löna sig att blinka i bland…. Fniss!
    Buketten var med helt fantastisk.
    Ta hand om dig nu vännen.
    Kram Lina

  7. Jenny skriver:

    Det var fina presenter du fått 🙂 Vi har fyndat via cdon.com men inte fått hem det än. Dottern och sambon drog högsta vinsten, men en pocket är på väg hem till mig iallafall hahaha… Kram Jenny

  8. jenny skriver:

    Grattis i efterskott!! Finfina presenter!
    Kram

  9. Sofie skriver:

    Stort grattis till dig vännen! 🙂 Vilka fina presenter, en Tove Adman ljusstake är verkligen inte helt fel!!

  10. Elin skriver:

    Ibland hjälper det att blinka. 😉 Buketten var helt underbar! Jag har faktiskt fyndat två böcker… båda om mat. 🙂 Mina fastrars mat av Paolo Roberto och Tinas kök av Tina Nordström. Har dock inte provat något recept ännu, så vi får se vad de går för… 🙂 Må så gott. Kram.

  11. Carolinen skriver:

    Vilken fantastisk bukett! Älskar ranunkler! Även ljusstaken är ju helt fantastiskt.
    Fin blogg du har förresten och grattis!

  12. Alexandra skriver:

    Grattis i efterskott!! ljusstaken är så fin! hoppas också på fler.Kramkram!!

  13. Stämningsfullt skriver:

    Å så fint!! Jag önskar mig också 🙂

  14. Anna skriver:

    Jag shoppade bara en bok till mig själv, Andreas Carlssons självbiografi Live to win. Älskar att läsa framgångssagor. ;] Annars så var Isadora den stora vinnaren gällande böcker. Vi hittade en underbar bok som heter När prinsessor tar semester. Den ingår i en serie och är så himla härligt skrivna och vackert tecknade. Författaren heter Per Gustavsson och jag rekommenderar böckerna starkt. I dessa böcker är prinsessorna starka och klarar av svåra saker själva, utan en prins. ;]

  15. Lisa skriver:

    Åh, den tändsticksasken är såååååå fin! Jag har den i vitt!
    Härliga blommor!
    /Lisa

Kommentera

