Fler presenter

Jag fick tändsticksasken designad av Kristina Stark i födelsedagspresent. Jag har sneglat på den många gånger men aldrig gjort slag i saken, tycker den är jättefin! Massvis med tulpaner fick jag också, sånt gör mig glad! 🙂

Det här inlägget postades i Presenter. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Fler presenter

  1. Sofie skriver:

    Oj vad snäll du måste ha varit som fått så fina presenter 🙂 Kul när man får sånt man verkligen vill ha och blommor är alltid trevligt!

  2. Linda skriver:

    Vilka fina presenter du har fått! Tändsticksasken är verkligen super snygg:)

  3. Camilla skriver:

    Härligt med alla tulpaner 🙂 Den där tändstickasken, eller fodralet, sneglar jag på för fullt 😀
    Snyggt!!

  4. Linruz skriver:

    Har den med fast i vitt. Visst är den bara fööör fin?
    Hoppas allt är bara bra med dig.
    Kram Lina

  5. Nina skriver:

    Den där har även jag spanat in! Tänk vad en enkel sak som kan bli fint!

  6. Camilla skriver:

    Jättesöt tändsticksask! Hmm…jag fyller visst också jämnt i år, man kanske skulle skriva upp en sån på önskelistan 🙂

  7. Proforma skriver:

    Åh, den är så fin! Den står på min önskelista! Gillar också Tove Admans betongljusstake… lyckliga du!

    Kram Irene

  8. Åh så snyggt! Gillar verkligen alla tre (och så tulpanerna förstås).
    Kram Sandra

  9. Dahlarna skriver:

    Tulpaner blir man ALLTID glad av! De förgyller verkligen livet nu på vinter-våren. Tändsticksasken har jag också sneglat på, men har inte kommit till skott att köpa den själv. Den är otroligt fin. Ha en riktigt mysig helg! Kramar!

  10. Mallan skriver:

    Grattis i efterskott! Jättefina bilder & ljus staken var jättefin! Kram M.

  11. Jenny skriver:

    Den där tändstickshållaren är jättefin! Även här stoltserar just nu 2 buketter tulpaner på bordet – vackraste blomman! Fortsatt trevlig helg! Kram Jenny

Kommentera

