Trøgskalle

Jag tog kort på nya lampan Miss K när det mörknade ute men bilderna blev mest trista…  I huvudet snurrar användarundersökningar på norska och danska eftersom jag läser sånt till uppsatsen hela dagarna. Den här meningen har tagit mig 15 minuter att skriva så jag lägger nog ner dagens bloggförsök. Vi hörs! 🙂

Det här inlägget postades i Köp. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Trøgskalle

  1. Linruz skriver:

    Hihi söta du!!!
    Fattade knappt att inlägget var från dig först. har ju några norska bloggar jag följer med..asgarv!!
    ta hand om dig och lampan ÄR underbar i vilket ljus som helst.
    Kram Lina

  2. Susanne skriver:

    Supersnygg lampa

    Kramen

  3. Dessi skriver:

    Den är så läcker lampan! Är inte ett dugg avundsjuk… Näee…

  4. Mia skriver:

    jepp helt underbar , ihhh fyller ju år snart så;)

    Hi hi jag vet hur korkad man blir när man typ läst hela dagen jag typ medicinskt fackspråk på engelska, man vet ju knappt vad man heter sen:) Ha det och lycka till med studierna söta du:) Kramen:)

  5. Mrs. b skriver:

    Fin lampa! Lycka till med läsandet… 🙂

  6. Ping: Krash, krack, booom « Camillas nya hem

Kommentera

