Tips, någon?

Både jag och min svägerska är på jakt efter ett vitt, enkelt avlastningsbord. I senaste numret av Plaza Interiör finns ett avlastningsbord med som är på pricken ett sånt jag vill ha, det kommer från Ellos (!) men har tyvärr utgått ur sortimentet. Tänkte fråga om någon av mina läsare kan tipsa om ett liknande? Jag har sett ett som ser nästan likadant ut men eftersom det kostar drygt 7000:- är det lite för dyrt (om ingen råkar gå förbi och kasta en miljon i huvudet på mig, det vore helt okej, även om miljonen kastas hårt och jag får en liten bula). 🙂 Tips, någon?

Det här inlägget postades i På önskelistan. Bokmärk permalänken.

17 kommentarer till Tips, någon?

  1. Johanna skriver:

    Hej! Jag tror att det finns något liknande på Village om inte jag minns fel. Tror inte det är så jättedyrt heller, du kan ju alltid kolla. Mvh Johanna

  2. Hem och Lycka skriver:

    Jättesnyggt! Mer likt än detta är nog svårt att hitta. Tänk dig att måla det vitt och eventuellt ta bort hyllplanen om man inte vill ha dem så blir det rätt likt.

    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60045393

    kram Mia

  3. Nilla skriver:

    Design House Stockholm har ett fint …men dyrt.
    Ha det så bra.

  4. Linruz skriver:

    Tror att ev Bruka har ngt liknande.
    Synd at det hade utått. Det var riktigt snyggt!
    Är allt bra med dig i solskenet???
    Kram Kram Lina

  5. jenny skriver:

    Tänkte också tipsa om skänken från ikea som Mia tipsar om.

  6. Sofie skriver:

    Jättefin skänk! Skulle också vilja veta var det finns något liknande så jag kommer hålla span här 🙂 Synd att de har utgått från Ellos!

  7. Camilla skriver:

    Det är sååååå himla fint det avlastningbordet. Jag blev också sugen på ett sådant.. hehe.. Synd de utgått. Men vem vet.. de kanske tar in det i sortimentet igenom om vi startar en protestlista 🙂
    Visst är det ifnt hela det hemmet också.. jag har kollat på det hundra gånger om 🙂

    Vad skönt att jag inte är ensam om att lägga onödiga pengar på fraktkostnader 😉
    Har du köpt ngt spännande från Ellis Corner?? *nyfiken*
    Jag fick inte mitt paket idag.. Men jag tror minsann att det kommer imorrn. Det är bra, då är jag ledig 😀

  8. Jenny skriver:

    Tyvärr inte men snyggt var det! Ska hojta om jag ser nåt men här letas mest efter mabysaker nuförtiden haha.. Kram Jenny

  9. Jenny skriver:

    *Babysaker skulle det stå 😉

  10. Vicke skriver:

    La också märke till det i tidningen och blev också besviken när det utgått. Superfint var det , hoppas du hittar ngt liknande till ett vettigt pris!
    kram

  11. Sanna skriver:

    Hej!

    Kanske det här: http://www.designonline.se/Products/sek1/Furniture/Tables/1038/Wing+sidobord, kan vara något? Även det lite i dyraste laget men väldigt snyggt!

  12. Martina skriver:

    Stirrade mig också blind på detta sideboard. Blev riktigt besviken när det inte fanns! Det påminner ju mkt om DHS som är alldeles för dyrt….för mig.

  13. Iris skriver:

    Tänk, jag har precis det bordet och tänkte senast igår att jag borde sätta ut det på blocket.. det är riktigt fint, men passade bättre in i vår förra lägenhet. Var bor du någonstans? Om du bor i södra sverige som jag kan vi ju säkert ordna något, det blir betydligt billigare än 7000 kr kan jag lova 🙂 Du kan ju maila mig!

    kram /iris

  14. Tingelings-Sofia skriver:

    Asplunds och Design House Stockholm. Ingen av dem är väl tyvärr billiga…

  15. Fia skriver:

    Här kommer ännu ett tips från IKEA:

    http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00105064

    Inte med lådor men ändå stilrent och fint.

  16. Malin skriver:

    Titta om inlägget jag gjort om suicide orkideér, du kanske fått en du med?? 🙂 tack för en fin blogg

    Mvh Malin

  17. jag har köpt en liknande i svart från village. pris 4000 kr. den är jättelik den du visar på bilden och jag tror den finns i vitt också

    http://thereisnoplacelikehome.blogg.se/2010/january/fortsattning-hall.html

    se länken för bild på min skänk

    erica

Kommentera

