Tulpaner på torget

Den här årstiden spenderar jag lite för mycket pengar på tulpaner. Att köpa dem på torget i Västerås tycker jag extra mycket om. Har sagt det förr men det tål att upprepas: tänk att ha Hötorget och dess priser runt hörnet? Skulle ha flera buketter hemma hela tiden!

Det här inlägget postades i Övrigt. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Tulpaner på torget

  1. Vicke skriver:

    Älskar tulpaner, tyvärr har jag inget torg att handla på utan det får bli Ica.

  2. Camilla skriver:

    Älskar tulpaner!! Att jag dessutom jobbar granne med Hötorget är ju inte fel 🙂

  3. Här fattas det ett sånt där fint torg. Vi har bar ett litet litet ett.

  4. Proforma - Irene skriver:

    Älskar tulpaner och köper två buktetter varje vecka! Usch, vad pengar man lägger på det… men det är det värt!
    Vad kostar tulpaner på Hötorget då?

  5. Camilla skriver:

    Jag är också en som lägger på tok för mycket pengar på tulpaner.. hehe. Men det är ju så fiiint 😀

  6. Linruz skriver:

    Jag vill med kunna gå ner och bara shoppa loss på Hötorget till helgerna.
    Vilka fina du har hittat
    kram kram Lina

  7. Camilla skriver:

    Tulpanerna på Hötorget kostar idag 40:- för 10, 70:- för 20 och 100:- för 30 stycken.
    Idag köpte jag orkidéer med 4(!!) stänglar, de var så fina så jag köpte 3 stycken för 200:- (ca 67 kronor styck!!)

  8. Stämningsfullt skriver:

    Jaaa precis så sa jag till min sambo idag! Om man ändå hade nära till Hötorget….och saluhallen…..

  9. Åh, men tulpaner är ju ett måste vid denna tidpunkt! Som det piggar upp! Nu är det äntligen vår, och som tulpanerna har hjälpt i detta mörker!

Kommentera

