Påskfint på bordet

Jag brukar aldrig påskpynta så värst mycket men med barn i huset är det mycket roligare! Lea och jag klädde riset igår och ställde både här inne och ute (bilder kommer). På köksbordet ställde jag en bukett tulpaner och påskäggen i sten la jag i en zinkkruka. Om en vecka är det påsk, vågar man hoppas på att våren kommer på riktigt snart kanske?

Trevlig helg allesammans!

Det här inlägget postades i Högtider. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Påskfint på bordet

  1. sara skriver:

    De där äggen gillar jag skarpt, precis min stil. Trevlig helg!

  2. Linruz skriver:

    Hej vännen.
    Lagom med påsk om du frågar mig.
    Snyggt som alltid när du gör något.
    Ha en fin helg.Kram LIna

  3. junitjej skriver:

    Åh, så fint!!

  4. Åh, jättesnyggt! Fin blogg, här ska jag kika in fler gånger =)

  5. Kattis skriver:

    Den där ljusstaken är verkligen jättefin! Varifrån kommer den?

    • camillasnyahem skriver:

      Ja visst är den! Jag gillar den jättemycket! Tove Adman har gjort den och den finns att köpa hos bland andra Urban living (www.urbanliving.se)

  6. Anna Lundqvist skriver:

    Vilken fin blogg du har. Inspirerande, stilrent och hemtrevligt.
    Vad heter den fina tapeten med trädstammarna? Sitter och letar en tapet precis som denna.
    Allt gott!

    • camillasnyahem skriver:

      Den heter Woods och kommer från Cole & son. Den är riktigt fin tycker jag, rekommenderar dig verkligen att sätta upp den någonstans! Tack för fina ord, sånt värmer!

Kommentera

