Vinnarna i Apotekets tävling

Nu har en jury bestämt vilken plats de tre bidrag jag valde ut hamnade på. Jag säger grattis till:

Första plats: Pernilla med bloggen Lycklig. Pernillas son låste in familjens pass och pengar på semesterresan, skoj! 🙂

Andra plats: Marty. Martys kusin lärde sig att säga hej då genom att nypa i stjärten. Populärt. 🙂

Tredje plats: Melvins mamma med bloggen En Mölnbobos liv.  Melvins mamma berättade för sitt kusinbarn om att kärlek ofta börjar med bråk, inte helt enkelt för ett barn att förstå. 🙂

Stort grattis till er tre! Sänd era adresser i ett mail till mig på camillasnyahem@hotmail.com så skickar Apoteket era priser hem till er. Tack till alla som meddverkade, jag fick mig några goa skratt när jag gick igenom era bidrag. Ungar är härliga!

Det här inlägget postades i Tävlingar. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Vinnarna i Apotekets tävling

  1. tina skriver:

    Kilar in och önskar trevlig helg! Jo, jag vågade den turkosa tunnan till slut! Den blir nog bra till det svarta och vita i badrummet!

    kram på dej!

    tina

Kommentera

