Kivi ljuslyktor i nya färgen vattengrön

Vilket härligt väder vi haft idag! Mer såna här dagar röstar jag för, tycker det är så skönt att kunna vara ute i trädgården med Lea. Det blir en hel del sånt nu, utomhusvistelse. En enkel matsäck och en tur till lekparken är en ganska bra stund på dagen. 🙂

Idag firade vi en kompis som fyllt år. Av oss fick hon bland annat Kivis nya ljuslyktor, tycker de är jättesöta! Jag gillar den enkla designen och tycker det är snyggt att ha en hel drös i olika färger framme på ett bord eller en bänk. Jag har samlat på mig några stycken under åren men tror minsann att jag ska unna mig några till. Man kan aldrig få för många! 🙂

Hoppas ni får en trevlig vecka!

Det här inlägget postades i Presenter. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Kivi ljuslyktor i nya färgen vattengrön

  1. Ensamma mamman skriver:

    Men vilken underbar present. Vem skulle inte bli överlycklig av att få den? Kram

  2. Proforma - Irene skriver:

    Läckra! Jag skulle bli jätteglad över en sådan present!

  3. Linas inredning skriver:

    Jag har inte en enda kivilykta (känns som att jag är ensam om det i bloggvärlden), så det är kanske dags att skaffa en för den där färgen var riktigt fin! Ha en skön måndag!

  4. Mallan skriver:

    Vilken fin present! De är ju så fina de där nya ljuslyktorna, så fin färg! Kanske jag ska ta & införskaffa mig en. Hade ju mani på Kivi ljuslyktor tidigare. Har dock rensat lite i samlingen =) Ha en fin början på veckan.

  5. Lili skriver:

    fint med ljuslyktor.. och som du sa; ljuslyktor i olika färger är mycket fint att ha tillsammans.. Funderar på att göra något sådan här hos mig nu till våren 🙂 själv skulle jag vilja ha precis de som din kompis fick, en sån fin färg..

    Ha en fortsatt bra kväll!

  6. Camilla skriver:

    Superduper fina ljuslyktor. Kivi är fina 🙂 Jag kan inte tro annat än att din vän blev vädligt glad över presenten 🙂

  7. Mickan skriver:

    Fick exakt såna i födelsedagspresent i helgen=) Så fina!

  8. Dahlarna skriver:

    Instämmer :-)! Man kan aldrig få för många Kivilyktor! Jättefin present din vän fick! Hoppas att allt är bra med dig! KRAMAR

  9. Hanna skriver:

    Trots att jag har väldigt många kivisar står den vattengröna på önskelistan, så snygg och vårfräsch!

Kommentera

