Fest med Ikea

Ikea kör just ju en rolig kampanj där de visar sina produkter på ett riktigt snyggt sätt, äntligen Ikea! Mer sånt! Samtidigt lottar de ut en bröllopsfest, det ”enda” du behöver göra är att fria, på Facebook. Hahaha. 🙂 Läs mer här.

Det här inlägget postades i Företag. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Fest med Ikea

  1. Mia skriver:

    Åh tror du han kommer göra det;) Reklamen är lovely:) Ha en fin vecka nu och lycka till med allt pluggande:) kramis M

    • camillasnyahem skriver:

      Fast jag har mitt på det torra, jag haffade Niklas för över två år sedan. 🙂 Och ett frieri på FB, nja, jag vet inte… Men kul för den som vinner! 🙂

  2. Anna-Malin skriver:

    tänk vad en duktigt fotograf kan göra….bilderna är helt fiiiina…

  3. Camilla skriver:

    Nja.. jag vet inte om man ska fria över facebook, om man nu ska fria.. O_o

  4. Maja/Cactusvit skriver:

    Tanken är god men jag hoppas att M väljer ett mer traditionellt sätt att fria på när det är dags! =)

    Vi har beställt vår power port (eluttaget) från min svåger som är snickare med egen hantverkarfirma, men jag har sett att de finns att beställa via nätet. Hoppas bara att vi är nöjda med den när den väl är på plats!

    Ha det gott, kram Maja

  5. Tiina Sjölund skriver:

    Vilken rolig grej Ikea har kommit på.
    Tur man redan är gift så man slipper ett frieri på FB.
    Ska bli kul att se om Ikea gör någon uppföljning av den blivande bröllopsfesten.

  6. Alexander skriver:

    Vad roligt! Bra grej, stort av Ikea! 🙂

    /A
    http://www.maxiander.se

  7. Sofie skriver:

    Wow, är den där bilden från Ikea? Kul att de har ”hottat” upp sig lite vad gäller bilderna! Hmm… fria på facebook.. lät föga romantiskt men säkert är det nån som nappar på den tävlingsidén 🙂

    Kram, Sofie

Kommentera

