Testpilot

I fredags eftermiddag var det ett fint fotoljus ute. Jag knäppte hur många bilder som helst! Jag älskar min Canon 450D men hade ju inte direkt tackat nej till att testa 550D:n heller! 🙂 Håll tummarna för mig och min vän Sandra!

Om du vill veta mer kan du läsa här.

Det här inlägget postades i Övrigt. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Testpilot

  1. Linruz skriver:

    Mmmm jag håller tummarna med.
    Vore hur kul som helst.
    Kram Lina

  2. Camilla skriver:

    Ahh.. det hade inte varit helt fel att bli testpilot för en sådan 😀
    Men jag har nog med min egna kamera, så jag hade nog inte pallat lära mej en till just nu.. hehe..

  3. Linas inredning skriver:

    Vilka fina bilder! Hoppas jag kan lära mig att ta någorlunda lika fina bilder med min 500D. Håller tummen för dig!

  4. Ann-Christine skriver:

    Toppenfina bilder!!
    Ibland när man kommer igång kan man verkligen ta hur många bilder som helst – så kul ju!

  5. Bilderna blev ju riktigt bra!

    Lycka till 😉
    /A

    http://www.maxiander.se

  6. Iris skriver:

    Där är jag också med, hade varit hur härligt som helst att få testa en ny kamera! Hoppas att vi båda får chansen!

    kram /iris

  7. saravillfara skriver:

    Underbara bilder! Jag drömmer mig bort till en sådan dag – just nu är det kallt, gråmulet och regnet vräker ner…

  8. Vilka fina bilder du har tagit.
    Trevlig helg!

  9. saravillfara skriver:

    Jag som har läst det här inlägget (och kommenterat tidigare), fattade inte att ni hade sökt som testpiloter. Såklart håller jag tummarna för er med, det vore kul om någon från ”vår” bloggvärld får chansen. Lycka till!

Kommentera

