Första juni

Jag och Lea firade att sommaren är här genom att plocka en bukett från trädgården. Äntligen! 🙂

(Och så kanske en inoljning av bordet vore på sin plats).

Det här inlägget postades i Trädgård, Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Första juni

  1. Linruz skriver:

    Ja jag håller tummarna stenhårt att sommaren är här nu!!
    Ta hand om dig du fina.
    kram Lina

  2. Linda skriver:

    Visst är det härligt! Blomningen har inte kommit så långt hos mig, men snart så. Syrenerna är på väg att slå ut och äppelträden blommar iaf.

  3. Camilla skriver:

    Fin liten bukett. Åh, har ert bord blivit sådär härligt grått? Det är fint tycker jag 🙂
    Hoppas solen kommer hålla i sej idag. Vill ha lite sol och värme nu. Tänk vilken sen sommar i år.. O_o
    Jag vill sitta ute och äta.. det har vi inte gjort en endaste gång i år 😦

  4. Mia skriver:

    Nämen jepp sommar i luften:) Jag älskar när boden blir så där grå inte alls inoljade:) Ha en fin dag i solen min blogg vän:) Stor kram

  5. Mrs. b skriver:

    Söt bukett!
    Den som hade nåt att plocka in från trädgården… 🙂

  6. Sofie skriver:

    Här kan man också säga att sommaren har kommit… fortfarande kyliga nätter men värmer kommer sakta men säkert 🙂 Söt bukett! Kram, Sofie

Kommentera

