Internet Explorer

Är det någon mer än jag som fortfarande använder Internet Explorer som webbläsare? Har ni märkt att de ändrat en del? Min blogg ser helt konstig ut i IE. Jag har aldrig gillat Firefox eller Mozilla och allt vad de heter men nu får jag nog ändra. Hur ser min blogg ut för er med IE? Ligger bilderna under varandra eller bredvid? Trist att det blev så här men det kanske går att göra något åt det?

Det här inlägget postades i Övrigt. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Internet Explorer

  1. Linruz skriver:

    Hej Vännen
    Jag har IE och allt ser bara fin fint ut!!!
    Kram Lina

  2. Livet i byn skriver:

    Jag har också IE och för mig ser det helt ok ut, vad är det du tänkte på?

    ~Livet i byn

  3. Linas inredning skriver:

    Jag är trogen användare av IE och här ser din blogg jättefin ut! Ibland lägger sig bilderna ovanför varandra istället för bredvid, men sedan när sidan laddat klart (dröjer lite ibland) så hamnar de rätt. Ha en fin dag!

  4. Mrs. b skriver:

    Jag kör också IE. Tittade på blommorna nedan – först låg de under varandra, men efter en refresh (F5) så hamnade de bredvid varandra. Men oavsett hur bilderna ligger, så är det i alla fall inget som ser konstig ut!

    • camillasnyahem skriver:

      Tack för tipset, nu hamnade bilderna bredvid varandra igen. Men i menyn till höger är det fortfarande konstiga radbrytningar och jag har problem med flera andra sidor. Jag som är så oteknisk fattar ingenting! 🙂

  5. gella skriver:

    Jag rekommenderar google crome! 🙂 Då har du som bonus sökmöjligheter direkt i adressfältet. Ibland behöver man inte ens skriva hela adressen utan kommer rätt ändå tackvare sökmotorn. Jag gillar! 🙂

  6. Paula skriver:

    gör som föregående talare och rekommenderar google chrome! gillar verkligen! och med den webbläsaren märker jag inga konstigheter med din blogg…

  7. Jag använder firefox. En jättebra webläsare, snabb, fiffig och enligt mig myyycket bättre än IE. Google Chrome ska visst också vara riktigt snabb att surfa med. IE har en tendens att köra sin egen stil och inte tänka på ”regler” så då brukar det bli lite knas i visningen.

  8. Anna skriver:

    Jag älskar Firefox, men har också börjat använda mig av Google Chrome. Kan varmt rekommenderas!

Kommentera

