Alla äter glass enligt glassälskaren

Igår snackade jag och Lea lite:

Jag: Vad äter hästen?
Lea: Lash! (glass)
Jag: Vad äter Ebbot?
Lea: Lash!
Jag: Vad äter katterna då?
Lea: Lash! Ebbo lash, Hajji lash. LASH!

Ja, alla äter glass. Frukost, luch och middag. Enligt Lea. 🙂

Det här inlägget postades i Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Alla äter glass enligt glassälskaren

  1. Livet i byn skriver:

    Mmmmm…Lea har rätt glass är gott och fick jag välja skulle jag äta Ben & Jerrys 7 dagar i veckan till alla mål :0)

    ~Livet i byn

  2. A - Maxiander skriver:

    Glass är gott!
    Har du prövat nya ben o jerrys pinnglassen? 🙂

    /A
    http://www.maxiander.se

  3. Anna skriver:

    Den som ändå kunde livnära sig på det. Då hade jag levt på B&J Cookie Dough-glass, alternativt Sias Tiramisú. Mums!

  4. Camilla skriver:

    Mmm..klart alla äter glass!! 😀
    Ben & Jerrys glass på pinne.. den är gudomlig 😛

  5. Stämningsfullt skriver:

    Hahaha ja varför inte? 🙂

Kommentera

