Stjärna i betong

Idag var vi på Leas sysslings dop. I present beställde vi en stjärna från Många rum. Stort tack till Lotta som ordnade beställningen trots kort varsel!

Dagen till ära hade Lea fått nya fina kläder. Hon var lagom nöjd när jag satte på henne klänning OCH borstade håret på henne, sånt är för mesar tycker Lea. 🙂 När jag sen dessutom försökte sätta i ett hårspänne i hennes hår, ja då fick Lea nog! Mitt lilla troll, hon är vild och underbar!  ♥

Det här inlägget postades i Företag, Presenter. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Stjärna i betong

  1. Stämningsfullt skriver:

    Hahaha gullunge 🙂
    Vilken FIN doppresent ni gav bort! Måste blivit väldigt uppskattad!

  2. Mrs. b skriver:

    Ha ha!

    Jag är nöjd över att nu äntligen ha börjat fått göra flätor och tofsar på 3-åringen! (tog bara 3 år med min lilla envisa tös 🙂

  3. Lotta skriver:

    Vilken fin betongstjärna! 🙂

  4. Mia skriver:

    underbar stjärna, vilken bra present:) Fina käder till tösabiten med:) Kram på dig sötis!

  5. anna skriver:

    ohoj den var vacker.. kan tänka mej dom blir glada för den gaven 🙂

  6. Alexandra skriver:

    Så fin stjärnan är.Och jättefina kläder din dotter fick.Vet hur det är att försöka fixa iordning de små och så vill de inte,hua!!

  7. Camilla skriver:

    Hihi.. lilla Lea. Hon är en riktig tuffing 🙂
    Jättefin stjärna, den måste ha blivit uppskattad.

  8. Vad fin den var! Kul att ge bort en liten annorlunda doppresent.

    Hoppas du har en fin dag
    Kram

  9. Vilken fin stjärna! Den måste jag kolla in.

  10. Pernilla skriver:

    Fantasiskt fina är de där stjärnorna! Jag ska ha de i åtanke nästa gång jag är ute efter en doppresent…

  11. kajsworld skriver:

    Fin stjärna och snygga kläder 🙂

Kommentera

