Good karma

Jag tycker det behöver spridas lite mer värme och kärlek bland inredningsbloggarna eftersom det varit lite skakigt på den fronten på olika håll i bloggvärlden senaste tiden. Vissa leker att de är Anna Wintour på Fashion week och kommenterar hej vilt om vad barn bör ha för färg på sig och inte, andra lämnar gift genom kommentarer som inte gör annat än ont. Nä, nu sprider vi lite kärlek istället, tycker ni inte?

KRAM på er! 🙂

Det här inlägget postades i Övrigt. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Good karma

  1. Ensamma mamman skriver:

    Det tycker jag verkligen! Jag förstår inte varför människor måste hävda sig genom att trycka ner andra. Kram

  2. Livet i byn skriver:

    OJ!! Det har jag nog missat men jag håller med sprid lite kärlek :0)

    ~Livet i byn

  3. Helen skriver:

    ”What goes around, comes around”. Tror benhårt på karma och faktisk så åker jag sällan på några nitar själv numera. Om jag inte pratar skit om andra så slipper jag vara orolig att fel person hört vad jag sagt. Alltså blir mitt liv mycket lättare. Så nu har jag utökat mitt tänk och försöker komma ihåg att ge ärliga komplimanger. Herregud, fortsätter det såhär blir jag väl helgon förklarad 😉

  4. Camilla skriver:

    Tur man inte har så bra koll på alla andra..hehe.. Jag har helt missat det där med sura kommentarer osv.
    Men hur som så tycker jag också att vi bör sprida mer kärlek ❤

  5. Paula skriver:

    vilket fint inlägg. förstår din tanke. mera sådant!
    trevlig fortsättning på veckoslutet.

    /en återkommande besökare

  6. Kicki skriver:

    Vilken härlig bild på de små fingrarna i godisskålen ! 🙂

    Kram Kicki

  7. Så sant!!

    På tal om LOVE och Bröllop mm så kommer ju Peace & Love att dra igång om en vecka – snacka om kärlek

    =)

    Maliin

  8. Anna skriver:

    Håller fullständigt med! Och vilken härlig bild med Leas knubbiga fingrar i skålen. 😀

Kommentera

