Tävling!

Nu är det dags för en ny tävling här på bloggen, även denna gång tillägnat älsklingarna i modell mindre!

Allt du behöver göra för att vara med är att lämna en kommentar i det här inlägget (det går även bra att maila mig på camillasnyahem@hotmail.com så är du med och tävlar).

Första pris: Landslagsdräkt till den lille fotbollsälskaren (storlek 86/92) + en rabattkupong på valfria Liberoblöjor (25:-) + 5 blöjor från Libero football collection.

Andra pris: En neccesär med samplingsflaskor av Libero lotion, olja och babywash + ett paket Libero våtservetter + rabattkupong på valfria Liberoblöjor (25:-)

 Tävlingen avslutas 30 juni. Lycka till! 🙂 Tävlingen är avslutad!

Det här inlägget postades i Tävlingar. Bokmärk permalänken.

24 kommentarer till Tävling!

  1. Rolig tävling! Vill såklart vara med. 🙂

  2. gella skriver:

    I minsta laget för min minsta (86/92 alltså)… Men då kan man ju ge bort! Vore kul att vinna. 🙂

  3. Stämningsfullt skriver:

    Jättekul!
    Klart att man vill vara med 🙂
    Kram Vanja!

  4. Linda skriver:

    Kul tävling, min lilla kille är precis i den åldern! 🙂 Vilken överraskning för maken om han kom inspringande i landslagsdräkten :-0

  5. Jenny Karlsson skriver:

    Självklart vill jag vara med och tävla om en landslagsdräkt till min minsta lilla tjej! =)

  6. Katarina skriver:

    Fotbollsblöjorna är ju bara så coola! Min H blev helt till sig när jag visade honom reklamen =)

    Självklart vill jag och Philip vara med och tävla!

    Ja hjälp! Han visar redan tendenser till att vilja krypa och ta sig fram så i höst kommer det bli trötta blogginlägg från mig. Ha ha!

    Ha en fortsatt bra dag! Kraam /Katta

  7. Ulrika skriver:

    Ja men visst vill man vinna!
    /Ulrika

  8. Ensamma mamman skriver:

    Hoppar in och hoppas på tur! Kram

  9. Christina skriver:

    Denna tävling vill man vara med i, jag tycker liberos grejer är jättebra.

  10. Anna-Malin skriver:

    hej!

    jag ville bara säga tusen tack för fina ord hos mig! tack!

    tävlingen avstår jag då killarna är lite för stora 😉

    ha det gott!

  11. Anna skriver:

    Synd på storleken. Isadora drar ju 98 numera, men lycka till alla andra! :]

  12. Marie skriver:

    Min sötis ska bli fotbollsproffs och kan det bli en bättre start i karriären än en cool landslagströja?!!

  13. Livet i byn skriver:

    Jo, vi har persinner vi kan dra ner. Brukar inte lida av ljuset så det har aldrig behövts förut men i år känns det som om ”Undulaten” skulle behöva ett extra täcke över sin bur ;0)

    ~Livet i byn

  14. Livet i byn skriver:

    Persienner ska det ju stå…fniss!

    ~Livet i byn

  15. Paula skriver:

    åå, Libero-reklamen är min sambos stora favorit för tillfället (fotbolls fantast som han är). det är nästan så han springer till tv:n när han hör ljudet av reklamen 🙂

    lämnar gärna en kommentar för deltagande, men hur är det, jag är nämligen en finlandssvensk läsare och bosatt i Finland. har länge funderat på hur det är med alla trevliga bloggtävlingar, kan även jag vara med på ett hörn eller är det fullkomligt omöjligt?

    tack för en inspirerande blogg!
    KRAM

  16. Min lille Elvin sju månader hälsar att han vill vara med och tävla!

  17. EVA skriver:

    VILL GÄRNA VINNA TILL MITT BARNBARN.MAN KAN HOPPAS PÅ TUR.
    EVA

  18. Frida skriver:

    Wow vilken fin blogg! Hittade hit genom Pernillas Lycklig.org 🙂

    Ha en trevlig midsommar.

  19. Malin & Elise skriver:

    Jag vill självklart vara med och tävla.

    Hoppas på tur.

  20. Linda skriver:

    Vill gärna vara med och tävla, passar perfekt till familjens minsting på 15 månader!

  21. Sofia skriver:

    Jag vill vara med och tävla! Lillkillen älskar att kolla på fotboll!

  22. Petra skriver:

    Just nu är det storlek 56 som gäller=) men de växer snabbt.

  23. Pernilla skriver:

    Jag hade ju sån tur förra gången så jag chansar igen!

  24. Veronica skriver:

    Klart man ska chansa, man kan ju vinna =)

    Då jag har mitt barn i magen (är väntad 27 juli) satsar jag på andra pris i denna tävling så kan någon annan glad vinnare få första pris 😉

    Glad sommar!

Kommentera

