Glad midsommar!

Mat: check. Dryck: check. Städat: nja (det var visst skönare att bada i poolen). Gästerna: på väg. Sju sorters blommor under kudden: jag får väl norpa några från grannen sent ikväll. 🙂 Det känns som att mycket är under kontroll inför helgens midsommarfirande! Det återstår väl att se vilket väder som bjuds på imorgon, vågar vi hoppas på att kunna sitta ute och äta?

 Inför varje högtid brukar jag försöka besöka så många av mina favoritbloggar som möjligt (vilket ju är några stycken) men de här sista dagarna har jag knappt haft tid att öppna datorn så jag får skicka en hälsning till er härifrån  istället. Hoppas solen skiner på er och att ni får en underbar helg! Vad ska ni hitta på för något, berätta gärna i kommentarsfältet!

Tjoho, nu går vi mot mörkare tider och om exakt sex månader är det julafton! Glad midsommar! 🙂

Det här inlägget postades i Högtider. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Glad midsommar!

  1. Camilla skriver:

    Låter som det kommer bli en härlig midsommar hos er 🙂 Hoppas nu vädret är på allas vår sida 🙂 Tänk om man kunde sitta ute, en midsommarafton 😀

    Ha det så himla trevligt!!
    Kram

  2. Glad midsommar till dig också!

    Hoppas du får en fin helg

    Kramar

  3. Mrs. b skriver:

    Hoppas ni hade en fin midsommar!
    Men du får för sjutton inte påminna om julafton redan nu… 🙂

  4. jenny skriver:

    Usch Camilla! påminn mig inte om att det snart är vinter;-)
    Kanske lite sent att önska glad midsommar men jag hoppas att den var trevlig:-)
    Kram

  5. sofie skriver:

    Får önska glad midsommar i efterskott istället! 🙂 Jag har inte heller varit så flitig vid datorn. Vilken härlig bild! Kram, Sofie

Kommentera

