Hyss & Grattis till vinnarna

Så mycket fotografering på inredning blir det inte theese days. Har fullt sjå att städa upp efter dotterns hyss som det blir ganska många av per dag. Idag dukade jag fram frukostflingor och fil till mig och Lea, serverade unga damen och satte mig tre meter bort i soffan eftersom jag är hundvakt åt en nyopererad hund och behövde göra rent tratten (ni vet en sån tratt i plast som nyopererade djur har). Det tog två minuter och jag var tydligen fullt koncentrerad på rengöringen för jag varken hörde eller såg det som skedde på köksbordet vid sidan av mig. Lea hade kul med 1 liter fil och en hel del flingor. 🙂 Jaja, ett ganska lindrigt hyss. I alla fall om man räknar i Lea-mått.

Och så vill jag säga grattis till vinnarna i Liberotävlingen! Första pris gick till Gunilla, stort grattis till dig (och barnbarnet!). Andra pris kneps av Katarina med bloggen Hemma hos KattaGrattis till er båda och tack till alla ni andra som var med och tävlade! Jag önskar att jag hade ett tröstpris åt er alla…!

Det här inlägget postades i Tävlingar, Vardagsliv. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Hyss & Grattis till vinnarna

  1. Mrs. b skriver:

    Du är ju för rolig… (ett lindrigt hyss, alltså) 🙂

    Jamen nu fick du ett skäl att fotografera fin inredning då! 🙂

  2. Proforma - Irene skriver:

    Man kan ju inte annat än att skratta! 🙂

  3. Ensamma mamman skriver:

    Oj vilken liten busunge du har hemma!

  4. Junitjej skriver:

    Grattis till vinnarna!!

  5. Pernilla skriver:

    Jag kan inte annat än att beundras av din dotters kreativitet! :-).

  6. Mrs. b skriver:

    Du undrade om klänningen – lillfrökens klänning är köpt på H&M. Hon valde den alldeles själv 🙂

Kommentera

