Köksinspiration

Just nu är jag inne i en period där jag söker med ljus och lykta efter inspiration. Inspiration till att orka inreda och göra hemmet mysigt, inbott och ombonat. För min del innebär ju det att det ska vara vitt, lite prylar, välorganiserat och välstädat. Många tycker att det är tråkigt men för mig är det rena drömmen! Det här köket är helt klart i min smak. Nästan 12 meter långt, avskalat, vitt och med vitvaror från Gaggenau. Me like och att drömma är gratis! 🙂

Tycker att golvet ger en skön kontrast till det moderna. Som sagt, ett kök helt i min smak! Bilderna är tagna av Kennet Havgaard för Bo Bedre.

Det här inlägget postades i Inspiration. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Köksinspiration

  1. Sofia skriver:

    Kan inte annat än instämma. Vitt och avskalat ska det vara!

  2. Camilla skriver:

    Jag tycker det är så svårt att få inspiration till inredning inomhus i dessa varma tider. Önskar jag orkade dra fram dammsugaren och dammsuga lite. Men nä.. jag orkar inte. Det är för varmt. Hehe.. vi tar det när hösten kommer 😉

  3. Lotta skriver:

    Verkligen ett helt underbart kök! Precis i min smak också… 🙂

  4. camilla skriver:

    Riktigt fint kök!!

  5. Håller verkligen med dig, vill också ha det avskalat och lättstädat i mitt kök.

    Kram Linda

  6. Stämningsfullt skriver:

    Grymt snyggt! tänk om man hade det så…..

  7. Mycket snyggt. Men 12 meter – vilken transportsträcka om man har glömt något i andra änden av köket.

  8. Proforma - Irene skriver:

    Klart det ska vara vitt och avskalat! Det gillar jag också!
    12 meter kök… det låter dock som att det skulle vara en aningen svårarbetat!

  9. Sofia skriver:

    Tack! Och detsamma! 🙂

  10. Dessi skriver:

    Absolut! Det ska inte vara för mycket krims krams! Riktigt nice 🙂

  11. ingela cronholm skriver:

    jag tycker du har ett underbart fint hem

  12. !! snyggt! Det är ju precis så jag vill ha det i mitt kök!

  13. Perlan skriver:

    Riktigt fina bilder och härlig inspiration.. Letar med mycket inspiration just nu.. Inredningsinspirationen har gått på sparlåga ett tag, och den har inte tagit fart än.. Men är det semester så är det 🙂
    kram

Kommentera

